امروز:1 اردیبهشت 1403

آیفون های جیلبریک شده مورد هجوم حمله های ویروسی قرار گرفتند

گوشی آیفون اپل از نظر امنیتی بسیار قدرتمند عمل می کند. اما این افزایش امنیت موجب محدودیت هایی برای این گوشی شده است. بسیاری از کاربران برای این که از محدودیت های اپل رد شوند دستگاه های خود را جیلبریک می کنند. جیلبریک به کاربران اجازه می دهد که برنامه ها را بدون اپ استور دانلود کرد. همچنین قابلیت ها شخصی سازی بسیاری به آیفون اضافه می شود از جمله تغییر آیکون برنامه ها و… اما خب تمام این خوبی ها مشکلاتی را به همراه دارد و مهمترین آن ها امنیت دیوایس های آی او اسی جیلبریک شده است. با جیلبریک کردن گوشی های آیفون شما هکر ها به راحتی می توانند از اطلاعات شما استفاده کنند. رمز اکانت آیتیونز شما را برداشته و … . به تازگی حملاتی جدید گزارش شده است که آیفون های جیلبریک شده مورد حمله ی بد افزار ها قرار گرفته اند. بر اساس این گزارش 225,000 اپل آی دی به سرقت رفته است. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های منتشر شده نام این بد افزار KeyRaider می باشد. این بد افزار که بیشتر اپل آی دی کاربران را مورد حمله قرار می دهد رد مواردی از باز کردن قفل گوشی جلوگیری به عمل می آورد. همانطور که بیان شد این برنامه از 225000 هزار اکانت ایتیونز را مورد سرقت قرار داده است.

اپل در حال حاضر در حال تلاش است که برای گوشی های جیلبریک شده آپدیتی را عرضه کند تا از این بد افزار و حملات مخرب آن جلوگیری به عمل آورد.

اما باید اندیشید که آیا جیلبریک برای دستگاه های آی او اسی خوب است یا مخرب. در صورتی که شما قص جلبریک آی او اس گوشی خود را دارید حتما به مشکلات امنتی و مشکلات هنگ گوشی توجه کنید و بعد تصمیم بگیرید.