امروز:9 فروردین 1403

تصاویر پنل آیفون 6 اس پلاس وجود تکنولوژی فورس تاچ را تایید می کند

آیفون 6 اس 18 شهریور معرفی می شود و بسیاری از ویژگی آن مشخص است از ویژگی های مهم آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می باشد، تکنولوژی تاچ فورس است. این تکنولوژی به راحتی میزان فشار دست شما را اندازه گیری می کند و می توان بر اساس همین فرامینی را به آیفون جدید اضافه کرد. اینک تصاویری از آیفون 6 اس پلاس منتشر شده است. این تصاویر این تکنولوژی را تایید کرده و شک را از این قابلیت بر خواهد داشت. با آریامونز همراه باشید.

گوشی آیفون 6 اس در 9 سپتامبر در کنار گوشی آیفون 6 اس پلاس معرفی خواهد شد. البته گزارش هایی از معرفی آیفون 6C نیز منتشر شده است. در مورد این آیفون نیز گزارش های حاکی از تغییر ظاهری بسیاری کم نسبت به آیفون 5C می باشد.

Apple-iPhone-6s-Plus-display-assembly-11

دو گوشی شاخص آیفون برای معرفی ، علاوه بر تکنولوژی تاج فورس به رم بالاتری نیز مجهز هستند. رم آیفون 6 اس یک رم 2 گیگابایت خواهد بود و همچنین دوربین این دو گوشی پیشرفت به خصوصی خواهد داشت. دوربین آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس یک دوربین 12 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سلفی این دو آیفون نیز پیشرفت خواهد داشت اما چگونگی آن مشخص نیست.

Apple-iPhone-6s-Plus-display-assembly1

همانطور که از این تصویر مشخص است نباید با تغییر ظاهری مواجه شویم. در گذشته نیز اپل نسخه های S آیفون خود را همانند نسخه های  اصلی راهی بازار کرده است.