امروز:29 فروردین 1403

آمار کاربران آنلاین واتس اپ منتشر شد؛ ماهانه 900 میلیون کاربر آنلاین

زمان های بسیاری است که واتس اپ به عنوان اولین مسنجر در جهان شناخته می شود. اما این مسنجر رقبای سرسختی را نیز دارا می باشد. از جمله آن ها می توان به تلگرام اشاره کرد. در جدیدترین آمار که Jan Koum منتشر کرده است اینک واتس اپ 900 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. اخرین گزارش ها از 800 میلیون کاربر روزانه خبر می داد. این مسنجر زمانی که به فیس بوک فروخته شد حدود 400 میلیون بوده است و به نظر فیس بوک یک معامله ی بسیار خوب را برای خود رقم زده است. با آریامونز همراه باشید.

فیسبوک اپلیکیشن واتس اپل را به قیمت 21 میلیون دلار خریداری کرد. این قیمت بسیار بالا بود و بسیار قیمت واتس اپ را کمتر از آن می دانستند. اما حالا با دو برابر شدن کاربران آن به نظر خرید بسیار عالی ای برای فیسبوک بوده است.

WhatsApp-founder-Jan-Koum-announces-that-the-messaging-app-has-900-million-monthly-active-users...

در ابتدای سال 2015 نرم افزار های فیسبوک و واتس اپ جز برنامه هایی بودند که بر روی 1 میلیارد گوشی اندروید نصب شده بودند البته نکنه ی بسیار مهم آن است که این برنامه ها برای گوگل نمی باشند و در جایگاهی همانند برنامه هایی مانند جیمیل، گوگل مپز و یوتیوب می باشند.

اپلیکیشن واتس اپ در حدود 6 ماه حدود 100 درصد رشد را بعد از فروخته شدن به فیس بوک داشت اما بعد از آن نرخ رشد آن کاهش یافت به گونه ای که در چهار ماه بعد از آن این برنامه حدود 13 درصد رشد داشت. به هر حال با توجه به آمار و ارقام، نرخ رشد کاربران بسیار پایین آمده است.