امروز:31 فروردین 1403

آیپد پرو اپل فردا در کنار آیفون های جدید معرفی خواهد شد

وب سایت 9to5Mac گزارشی پیرامون آیپد اپل منتشر کرده است ک هبر طبق آن آیپد پرو با سایر 12.9 اینچ فردا همراه با آیفون های پرچمدار معرفی خواهد شد . ایپد پرو اپل می تواند دو اپلیکیشن را به صورت همزمان و در کنار هم اجرا کند . با آریامونز همراه باشید …

آپید پرو 12.9 اینچی فردا توسط شرکت اپل معرفی می شود . این تبلت از پردازنده A9X استفاده می کند که عملکرد بهتری نسبت به پردازنده آیپد ایر 2 می باشد . این آیپد پرو از سیستم عامل iOS 9.1 استفاده می کند و دارای 4 اسپیکر استریو است .

آیپد پرو در رنگ های طلایی ، نقره ای و خاکستری با حافظه داخلی 64 و128 گیگابایتی عرضه می شود . به احتمال زیاد نسخه 128 گیگابایتی آن با سیم کارت از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی می کند و با قیمتی بالاتر از 1000 دلار به دست کاربران می رسد .

آیپد پرو اپل در کنار دیگر وسایل جانبی با قلم استایلوس و صفحه کلید با قابلیت فورس تاچ عرضه خواهد شد و انتظار داریم در آبان ماه به بازارهای جهانی و به دست علاقه مندان برسد .

نظر شما درباره ایپد پرو اپل چیست ؟

اشتراک گذاری

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم