امروز:28 فروردین 1403

اجرای نرم افزارها و بازی های اندروید بر روی ویندوز

اجرای نرم افزارها و بازی های اندروید بر روی ویندوز 1

گاهی اوقات  لازم می شود تا برنامه ها و بازی هایی را که برای سیستم عامل اندروید ساخته شده اند را بر روی ویندوز خود امتحان کنیم و این کار به سادگی امکان پذیر نیست!

bluestacks-android-windows

 YouWave for Android نام  نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی و بازی های تحت سیستم عامل اندروید را روی کامپیوتر خود و بدون نیاز به گوشی موبایل، اجرا کنید. این نرم افزار کارایی بالایی داشته و سریعترین روش برای اجرای برنامه های اندروید روی کامپیوتر است. علاوه بر این نصب آسان و رابط کاربری ویژوال این نرم افزار، به راحتی امکان وارد نمودن و اجرای برنامه ها را فراهم می کند.

YouWave-for-Android_1

 شما می توانید از امکاناتی نظیر اجرای بازیها، اجرای نرم افزارها، دانلود آنلاین برنامه ها از app stores، شبیه ساز SDکارت، انجام بازیهای چند نفره به صورت آنلاین و بسیاری از امکانات دیگر اندروید را در ویندوز تجربه کنید.

برای اجرای نرم افزارها از قسمت file در taskbar بالا, گزینه ی Adress to App را کلیک کرده و سپس فایل مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید.

yave

همچنین این برنامه از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و شما را قادر میسازد تا بتوانید بازیها و برنامه های سازگار با این نسخه ها را برروی ویندوز نصب کنید. 

برخی از قابلیتهای های نرم افزار YouWave for Android: 

پشتیبانی از نسخه های Android 4.0 ICS و Android 2.3 Gingerbread

نصب و شبیه سازی کامل سیستم عامل اندروید در ویندوز

امکان شبیه سازی SD کارت برای ذخیره سازی بازی ها

امکان ارسال عکس به هارد دیسک و دریافت از آن

امکان انجام بازی های چند نفره به صورت انلاین

امکان دانلود آنلاین برنامه ها از app stores

امکان اجرای برنامه ها و بازی های اندروید

دارا بودن سرعت بسیار بالا

سازگاری با انواع ویندوزها

و …

ضمنا این نکته قابل ذکر است که نرم افزارها و بازی هایی که برای اجرا نیاز به پردازنده arm دارند توسط این برنامه در ویندوز(pc) قابل اجرا نیستند.

امیدواریم از آموزش ها بهره ی کافی را برده باشید.

*

*

دانلود برنامه از سرور دانلودها

رمز فایل:www.downloadha.com

برای اجرا اپلیکشن ها در ویندوز ، فایل برنامه با پسوند apk را دورن فولدر android apps که در زیر مسیر آن درج شده انتقال دهید و سپس برنامه ی YouWave for Android رو اجرا کنید. در محیط نرم افزار ، سمت چپ و بالا اپلیکشن های مورد نظر دیده خواهد شد.

در ویندوز ۷:

C:/Users/نام کاربری شما/youwave/android apps

 

در ویندوز XP :

C:/Documents and Settings/نام کاربری شما/

youwave/android apps

*

*

*

*

AmirHossein,AriaMoons Team

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.