امروز:1 اردیبهشت 1403

بهترین برنامه های یادداشت برداری برای ایفون

بهترین برنامه های یادداشت برداری برای ایفون 13

همانگونه که می دانید برای کارهای مختلف برنامه های مختلفی ارائه می شود اما انتخاب بهترین ها نیاز به امتحان کردن و صرف وقت دارد اما ما اینجاییم تا بدون تلف کردن وقت بهترین ها معرفی کنیم.در ایم بخش بهترین برنامه های ios در زوینه یادداشت برداری را معرفی می کنیم.

iphone-note

Any.DO

Any.DO

بی شک AnyDo جزء بهترین برنامه های مدیریت و انسجام دادن به کار ها برای هر دو سیستم عامل محبوب iOS و Android است و البته این قابلیت ها را در UI بسیار تمیز به کاربرانش ارائه می کند. با استفاده از این برنامه، راه های گوناگونی برای تنظیم و ایجاد به یاد آورندگان کار ها و هشدار در اختیار دارید. این برنامه از یادآوری وابسته به موقعیت [که دارای زمان مشخص وابسته خود نیستند] نیز پشتیبانی می کند. با استفاده از فولدر هایی که در دست دارید، می توانید آن ها را به خوبی ساماندهی کنید. در پایان، AnyDo به شما امکان می دهد تا یادآوری ها را به دو صورت صوتی و ورودی متنی ایجاد کنید. برای دانلود نرم افزار Any.DO کلیک کنید.

Wunderlist


Wunderlist

هر شخصی که به دنبال یک اپ ساده و راحت می گردد حداقل Wunderlist را یک بار هم که شده امتحان کرده است. این برنامه برای مدتی طولانی در فروشگاه اپلیکیشن ها وجود داشت و طرفداران زیادی یافت. علاوه بر آن، دارای پلتفرمی ضربدری است و همگام سازی خودکار را در تمامی دستگاه هایی که شما صاحب آن هستید ممکن می سازد. برای دانلود برنامه Wunderlist برای آیفون کلیک کنید.

Remember the Milk

Remember The Milk

Remember the Milk بسیار راحت است، دارای سیستم برچسب زنی و تگ است که می توانید تمامی یادآوری هایی را که ایجاد کرده اید با توجه به نوع شان مشاهده کنید. در هنگام ایجاد کردن هم، دارای ویژگی های مختلف با امکان سفارشی سازی هستید که پاسخگوی نیاز های شما خواهد بود. برای دانلود Remember The Milk کلیک نمایید!

Do It  tomorrow

 

Do It (Tomorrow)

Do It  tomorrow یک اپلیکیشن متمایز نسبت به آن چه در لیست مشاهده می کنید می باشد؛ چرا که علاوه بر مجبور کردن شما به انجام وظایف و کار ها در یک زمان سریع، به شما این امکان را می دهد تا زمان آن ها را کمی کند کنید. این برنامه امکان ارسال کار ها به روز بعد را نیز داراست. برای دانلود Do It Tomorrow  کلیک کنید.

۲۴me

24me

24me ، تنها یک نرم افزار برای انجام کارها نیست؛ بلکه می تواند اعمالی که در آن نوشته اید را درک کند. با این نرم افزار می توانید دوستان تان را نیز در یادآوری ها برچسب بزنید. برای دانلود برنامه ۲۴me کلیک کنید.

برنامه هایی که در ادامه معرفی می شوند هزینه دار می باشند و از کیفیت خوبی برخوردارند.

Clear

Clear

Clear، قطعا بهترین ویژگی های برنامه های  iOS را در نوع خود دارا نیست، اما قابلیت هایی دارد که طرفداران بی اندازه ای را به خود جذب کرده و به خود وفادار کرده است. برای مثال، می توانید تسک هایی را به آسانی درونش بسازید و چون  بر اساس حرکات و اعمال  ساخته شده، بدون نیاز به هر گونه دکمه ای کار می کند. برای خرید برنامه Clear کلیک کنید.

Carrot

Carrot

Carrot، راهی آسان برای انجام کار هاست. این برنامه بی شک یکی از جالب و با مزه ترین نرم افزارهاست هاست. این برنامه که ساختاری مشابه حالات انسان ها دارد، شما را به هدف هدایت می کند و شما را وادار به انجام آن می کند. می پرسید چگونه؟ ببینید.

این برنامه مانند یک انسان می ماند، اگر کار هایی که در آن می نویسید به موقع انجام بدهید تقدیر دریافت می کنید و از آن طرف هم اگر بدقولی کنید مجازات می شوید! این برای وادار کردن کارکنانتان بی نظیر است!

برای خرید برنامه Carrot برای آیفون کلیک کنید.

Fantastical

Fantastical

Fantastical یکی از ساده ترین هاست که به شما به آسانی اجازه ساخت رویداد ها را می دهد. صفحه اصلی برنامه تاریخ کنونی را نمایش می دهد و هر چه تایپ می کنید به عنوان یک به یاد آوری شمرده می شود. همچنین دارای یک تقویم تمیز و مرتب هم است که به کاربران کمک می کند تا ایده ها یا برنامه ریزی شان را در یک نگاه کلی ببینند. برای خرید Fantastical کلیک کنید.

Checkmark

Checkmark

این روز ها هیچ چیز به اندازه پیش رفتن کار ها با یک تیک کنارشان به انسان آرامش نمی دهد. اگر شما هم کار های سخت و طاقت فرسا انجام می دهید برای فراموش نکردنشان نباید چک مارک ها را از یاد ببرید. این برنامه علاوه بر ویژگی های مناسبش، چندین بخش مجزا برای دسته بندی ها یا مکان های متفاوت دارد که به شما امکان می دهد لیست های منحصر به فردی برای هر یک از این مکان ها ایجاد کنید. برای خرید برنامه Checkmark کلیک کنید.

Calvetica Calendar

Calvetica Calendar

Calvetica Calendar، یک  برنامه ی تقویمی پایه ای است که می تواند یادآوری ها را ایجاد و آن ها را مدیریت کند. این برنامه تمامی رویداد های موجود شما را از برنامه stock Reminders   وارد می کند و حتی داده ها را با تقویم گوگل و MS Exchange همگام سازی می کند. در ادامه، به شما اجازه می دهد تا تسک هایی با جزئیات زیاد و صدا های آلارم مختلف بسازید. در آخر همه این ها، این نرم افزار، کدنویسی بسیار تمیزی را ارائه می کند. برای خرید این برنامه روی Calvetica Calendar کلیک کنید

این ها مطمئنا جز بهترین برنامه هایی بودند که در  فروشگاه اپلیکیشن اپل  قرار دارند، اگر چه شاید چند برنامه  دیگر از قلم افتاده باشند اما به طور کلی اصلی ها معرفی شدند. اگر شما با نظر ما موافق نیستید در بخش دیدگاه ها کمک کنید!