امروز:28 فروردین 1403

نشان دادن فیلم بر روی تلویزیون هوشمند با اندروید

نشان دادن فیلم بر روی تلویزیون هوشمند با اندروید

ایا شما تلویزیون هوشمند دارید؟!قبل از خرید تلوزیون خود خیلی از فروشنده درباره قابلیت های ان شنیده ایم اما در مواجه با واقعیت هیچکدام به کارمان نیامده حتی اگر داشته باشد.یکی از این قابلیت ها وصل کردن موبایل به تلوزیون و دیدن تصاویر و ویدئو ها و… بر روی تلوزیون بدون سیم و فقط با وای فا (wi-fi) هست.

در این اموزش برنامه ای برای اندروید معرفی می کنیم که تست شده است و به راحتی مطالب شما را بر روی تلوزیونتان به اشتراک می گذارد.

تنها چیزی که شما نیاز دارید یه تلوزیون هوشمند و دستگاه اندروید هست.البته تلوزیون شما باید دارای وایر لس باشد یا وایرلس جانبی تهیه نمایید.(قبل از تهیه در دفترچه راهنما از قابلایت DLNA دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.البته اکثر تلوزیون های هوشمند این قابلیت را دارد.)

نشان دادن فیلم بر روی تلویزیون هوشمند با اندروید

نشان دادن فیلم بر روی تلویزیون هوشمند با اندروید

این قابلیت در تلوزیون های مختلف به نام های مختلف شنیده می شود مثلا در سامسونگ به نام AllShare هست.اما اسم اصلی ان Dlna می باشد که یک استاندارد جهانی است.

**اطلاعات بیشتر در سایت ویکی پدیا کلیک کنید

اما اموزش اتصال موبایل اندرویدی شما به اسمارت تی وی یا تلوزیون هوشمند

برای این کار همانطور که گفته شد باید یک تلوزیون هوشمند با وایرلس داخلی یا جانبی(که خودتان خریداری کرده و وصل می کنید)باشد.

مهمترین بخش موبایل شماست که باید دارای سیستم عامل اندروید باشد و برای شروع شما  شما باید برنامه ی bubbleupnp را دانلود کنید.

گوگل پلیلینک مستقیم دانلود apk از اندرویدها

بعد از نصب  wi-fi گوشی را روشن کرده و وارد بخش devices برنامه شده تا برنامه تلوزیون یه ایکس باکس یا پی اس 3 را شناسایی کند.بعد از ان بر روی دستگاه مورد نظر کلیک کرده و سپس هر فایلی را که خواستید ازLibrary انتخاب کرده فایل بر روی تلوزیون نمایش داده خواهد شد.

توجه:این اموزش برای  xbox و ps3 قابل استفاده است با این تفاوت که این دو وایرلس دارند!!