امروز:10 فروردین 1403

بهترین بازی های گوگل پلی

بهترین بازی های گوگل پلی 9

اریامونز در مقاله های گذشته به معرفی برنامه های هفته گوگل پلی پرداخته اما اینک وقت معرفی برترین بازی های اندرویدی است.با ما همراه باشید تا انها را بشناسید.در اینده با معرفی برترین بازی ها ی هر سبک خواهید بود پس با ما باشید.

 

 

تمام لینک ها از گوگل پلی است برای اموزش دانلود از گوگل پلی این اموزش را ببنید.

The Pocket World

این بازی هم برای افرادی که علاقه به ماجراجویی و تصاحب قدرت دارند جذاب است. در این بازی یک پادشاه داریم که می خواهد به هر ترفندی که شده قدرت حکومت را از آن خود کند و به شهرها حکومت کند! روالی که این مرد دنبال می کند پیش بینی نشده است بنابراین دنبال کردن بازی را به خودتان می سپاریم …

pocket.world_

برای دانلود بازی کلیک کنید

 

Golf Star

همانطور که از نام بازی پیداست و در عکس زیر هم میبیند این بازی برای بازی گلف طراحی شده. شما ستاره ی گلف بازی هستید که می توانید در این بازی چنان عمل کنید که هر امتیازی که می خواهید از آن خود کنید! قوانین و مقررات بازی گلف همه در این بازی قرار داده شده است.

golf.star_.android-2-300x168

این شما و این هم یک بازی گلف دلنشین در چمنی سبز و خرم …

برای دریافت بازی کلیک کنید.

 

Fester Mudd: Curse of the Gold

این بازی هم یک بازی ماجراجویی سه بخشی است که در ادبیات طراحان به نام های اکتشاف، مراسم و رستگاری نامیده شده است! در طی بازی باید چنان بازی کنید که این سه مرحله را حتما فتح کنید. در بازی یک فرد ماجرا جو داریم که به دنبال گنج و طلا می گردد اما متاسفانه کمی تنبل هم می باشد و این روند کشفیاتش را کند می کند و گاها وی را از موفقیت دور می دارد که شما باید بتوانید این فرد را مدیریت کنید! البته جای نگرانی نیست چرا که هنرمند اصلی ما در عین تنبلی یک فرد کاملا با هوش است!

fester.mudd-1

ادامه بازی را به خودتان می سپریم.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

Tentacle Wars

بازی Tentacle Wars هم یک بازی متفاوت از بازی های رایج است این بازی یک بازی استراتژی است که شما باید در طی ۸۰ مرحله در بدن دشمنان فرضی بازی این بازی را دنبال کنید!

10_tentacle_wars

بنظر می رسد این بازی بتواند مخاطبین خاص خود را در این هفته بیشتر کند چرا که انجام بازی در داخل بدن دنیای ناشناخته ای است که هیجان خاص خود را دارد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید .

Punch Quest

بازی Punch Quest یک بازی بسیار پر مخاطب است که نمونه های آن تا کنون به وفور دیده اید. در این بازی یک شخصیت اصلی وجود دارد که باید مسیر هایی را طی کند و از تله هایی رد بشود و با دایناسورهای بزرگی به جنگ بپردازد و به مراحل بعدی صعود کند!

punch.quest-1-300x168

جالب است که فضایی هم که برای این بازی ساخته اند یک فضای کاملا جذاب با گرافیک بالاست که کاربران را راضی نگه داشته است.

برای دانلود Punch Quest اینجا را کلیک کنید.

 

Bejeweled Blitz

این بازی یکی از بازی های انفجاری است که طی آن باید بتوانید با هدف قرار دادن مهره های متنوع یک انفجار بزرگ را ایجاد کنید. اگر در زمان مشخص شده بتوانید این بازی را انجام دهید و تمام گلوله ها را منفجر کنید به مرحله ی بعدی راه پیدا می کنید!

bejeweled.blitz_

اگر کودکان شما علاقه ی زیادی به بازی های موبایل نشان می دهند این دسته از بازی ها می تواند برای آنان مفید باشد چرا که یادگیری زیادی لازم ندارد و سر گرمی مثبتی برای آن ها محسوب می وشد.

برای نصب Bejeweled Blitz اینجا را کلیک کنید.

 

Emily In Darkness

بازی Emily In Darknessهم یک بازی کاملا هیجانی است! اسم بازی هم نشان دهنده ی روال بازی است! ایمیلی در تاریکی! در این بازی باید بتوانید امیلی را هدایت کنید تا در تاریکی راه خود را ادامه دهد و با موجودات ریز مبارزه کند و احیانا با ارواح هم چالشی داشته باشد!

emily.in_.darkness-300x168

راه عبور ایمیلی از هر جایی که فکرش را بکنید می گذرد و هیجان انگیز ترین حالت آن جنگل سرد و خاموشی است که پر از جانورهاست!

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

Harbinger Wars: Battle Vegas

این بازی یکی از بازی های اکتشافی است که کاربران خاص خود را دارد! در این بازی باید راه های نمایش داده شده را طی کنید و تمام مواردی که در این راه ها و در گوشه کنارها پنهان شده اند را پیدا کنید! در واقع در این بازی راه های مختلف ادامه را با فلش های جهتی به شما نشان داده اند باید کمی باهوش و پرصبر باشید تا راه ها را دنبال کنید.

harbinger.wars_

برای دانلود بازی کلیک کنید.