امروز:7 اردیبهشت 1403

12 گوشی با صفحه نمایشگر بزرگ 2014

در سال جاری میلادی گوشی‌ها و فبلت‌های مختلفی به بازار عرضه شدند که وجه مشترک اغلب آنها را می‌توان در نمایشگرهای بزرگ‌شان دانست. در این مطلب در نظر داریم شما را با 12   گوشی با صفحه نمایشگر بزرگ 2014 که مقرون به صرفه هستند آشنا نماییم.

Samsung Galaxy Note 3

این گوشی علاوه بر اینکه یکی از بهترین فبلت‌های اندرویدی موجود در دنیاست، هم قابلیت‌های خوبی در حوزه مالتی تسکینگ دارد و هم اینکه همراه با یک قلم دیجیتال به نام S Pen عرضه شده که انجام بسیاری از امور را برای شما راحت می‌کند.

 

LG G Pro 2

این محصول تنها فبلت حال حاضر دنیاست که دوربین آن مجهز به سیستم تثبیت‌گر عکس اپتیکال می‌باشد و در کنار آن دارای یک نمایشگر 5.9 اینچی با کیفیت 1080p است که در قالب یک بدنه باریک و جمع و جور ارائه شده است. دکمه‌های مربوط به قفل نمودن نمایشگر و کم و زیاد کردن صدا نیز درست در پایین دوربین و محل قرار گرفتن انگشت اشاره تعبیه شده‌اند.

 

Sony Xperia T2 Ultra

چنانچه به دنبال محصولی هستید که عمر باتری خوبی داشته باشد و در عین حال توانایی پرداخت مبلغ بالایی را هم ندارید، این فبلت بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. نمایشگر T2 از نوع 6 اینچی است و بدنه باریک و بسیار سبکی دارد. البته کیفیت چندان بالایی ندارد که با توجه به قیمت مناسب آن قابل چشم پوشی است.

 

Sony Xperia Z Ultra

این گوشی 6.3 اینچی بزرگ‌ترین و در عین حال باریک‌ترین محصول موجود در بازار است که به خاطر مشخصات بیشمارش نظیر بدنه ضدآب کاملا از سایر مدل‌های معرفی شده در این گروه متمایز شده است.

 

Nokia Lumia 1520

نخستین فبلت نوکیا را به جرأت می‌توان بهترین محصول ویندوز فونی ساخته شده تا به امروز نامید که دارای یک نمایشگر فول اچ دی 6 اینچی ، دوربین 20 مگاپیکسلی PureView و بسیاری امکانات دیگر است که در قالب یک بدنه باریک و البته محکم ارائه شده است. بهترین فناوری ضبط صدا و برترین کیفیت صدا که ممکن است تا به حال در یک گوشی مشاهده کرده باشید از دیگر امکانات این محصول است.

 

HTC One Max

 بدنه آلومینیومی و نمایشگر بسیار باکیفیت این گوشی از خانواده One به ارث گرفته شده و اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت بدنه از دیگر امکانات مهم این گوشی محسوب می‌شود.

 

Nokia Lumia 1320

این گوشی در چهار رنگ نارنجی، زرد، مشکی و سفید عرضه شده است و مخصوصا برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده است که بدنبال خرید یک گوشی با نمایشگر بزرگ و البته قیمت معقول و منطقی هستند. نمایشگر فوق حساس 6 اینچی با رزولوشن 720×1280 پیکسل همراه با فناوری Gorilla Glass 3، پردازنده 1.7 گیگاهرتزی دو هسته‌ای Snapdragon 400، یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، اسلت کارت میکرو اس دی و دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با فلاش از جمله امکانات اصلی این گوشی ارزان قیمت است.

 

LG Optimus G Pro

این گوشی که در ابتدای سال جاری میلادی رونمایی شد دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 600 و نمایشگر فول اچ دی، حسگر مادون قرمز برای کنترل از راه دور و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است.

 

Huawei Ascend Mate 

این گوشی از جمله بهترین مدل‌های مورد بررسی از لحاظ کیفیت صداست. از دیگر بخش‌های جالب توجه این گوشی می‌توان به رابط کاربری بسیار جالب آن اشاره نمود که تیم توسعه اندروید را به شگفتی وا می‌دارد.

 

Samsung Galaxy Mega 6.3

سری مگا گوشی‌های سامسونگ امسال وارد بازار جهانی شد و مشخصه اصلی‌شان را می‌توان در نمایشگر بزرگ و قیمت پایین‌شان دانست.

 

LG Optimus G Pro Lite

این گوشی دو سیم کارتی برای بازارهای نوظهور ساخته شده است و از جمله امکانات آن می‌توان به نمایشگر 5.5 اینچی، قلم دیجیتال و دو اسپیکر جداگانه اشاره نمود.

 

Lenovo IdeaPhone K900

بدنه فلزی زیبا، نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، دوربین 13 مگاپیکسلی، و چیپست Intel Atom اشاره نمود.

 

 

اشتراک گذاری