امروز:7 اردیبهشت 1403

بررسی اسمارت واچ موتورولا:Moto 360:به همراه ویدئو

بعد از گوشی های هوشمند تکنولوژی به سمت ساعت ها هجوم اورده است.به گونه ای که تمام شرکت های بزرگ اسمارت واچ ها یا ساعت های هوشمند خود را معرفی می کنند و با قصد دارند معرفی کنند.گلکسی گییر (galaxy Gear) سامسونگ ،G shock  ایجی و ای واچ اپل می توان نام برد.یکی از این شرکت ها موتورولا است.موتورولا با ارائه ساعت موتو 360 به این عرصه پا می گذارد.اما در این بررسی به شکل و کارکرد این ساعت می پردازیم.

این ساعت بر خلاف جی شاک و Galaxy Gear  گرد است و از صفحه ی مربعی استفاده نکرده است.این صفحه گرد دارای نمایشگر با کیفیتی است که حتی ایکون های کوچک را هم زیبا نشان می دهد. همچنین کیفیت تصویر همانند دو رقیب خود و هیچ چیز کم ندارد.

این ساعت مانند ساعت های متداول یک کلید در سمت راست دارد.سیستم مورد استفاده در این ساعت اندروید است.این ساعت در نسخه پیش نمایش که موتورولا برای معرفی عرضه کرد دارای بند چرم با کیفیت بود.در این معرفی موتورولا از درون ساعت چیزی نگفا اما گمانه زنی های به صورتی است که گفته می شود دارای هسته ی Qualcomm Snapdragon 400 است و از رم 512 مگابایت بهره می برد همانگوته که دیگر ساعت های هوشمند استفاده کرده اند.

اما این ساعت فقط معرفی شده و زمان عرضه ی دقیق ام مشخص نیست.اما موتورولا باید بداند که تکنولوژی برای هیچ کس صبر نمی کند و باید هر چه سریع تر ساعت خود را وارد بازار کند.

فیلم از موتو 360:

عکس هایی از موتو 360:

اشتراک گذاری