امروز:1 اردیبهشت 1403

تغییر موقعیت وایجاد لوکیشن جعلی در وایبر ، واتس اپ ،تانگو ،لاین و…

اینترنت مکان بسیار مفید و کاربردی است و افراد از موقعیت های مکانی مختلف به روش های گوناگون همیشه به آن دسترسی پیدا میکنند ولی گاهی اوقات لازم است موقعیت مکانی خود را عوض کنید در ادامه با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه موقعیت مکانی خود را عوض کنید.

 

برای تغییر موقعیت مکانی به هر نقطه ای شما نیاز به چند تنظیم زیر ونصب برنامه جانبی دارید که در پایین به توضیح آن میپردازیم :

1- در ابتدا شما باید حالت توسعه دهنده تلفن یا تبلت خود را فعال کنید برای این منظور به تنظیمان(Settings)رفته و در قسمت درباره روی بیلد نامبر چند بار کلیلک کنید تا نوشته زیر برایتان ظاهر شود (البته در بعضی گوشی ها این گزینه از قبل فعال هست در این صورت به شماره 2 بروید).

 

پس از انجام این کار به منو تنظیمات باز گشته و به قسمتی  Developer Option بروید .

در قسمت تنظیمات توسعه دهنده گزینه Allow Mock Location را تیک بزنید (همانند تصویر).

پس از انجام این مراجل حال به  سراغ نصب برنامه میرویم برای نصب این برنامه دو راه وجود دارد یا این برنامه را از طریق گوگل پلی نصب کنید یا از این لینک که برای شما مستقیم کرده ایم

دانلود نمایید.

 

پس از نصب برنامه حال در منو گوشی به دنبال آیکون برنامه بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

پس از اجرای برنامه برای اولین بار به شما اخطار زیر را میدهد که شما با کلیک بر روی گزینه مشخص شده در تصویر به بخش تنظیمات موقیت یابی گوشی خود وارد میشوید.

پس از انتخاب گزینه مشخص شده و ورود به  تنظیمات گزینه موقعیت یابی را فعال کنید و قسمت مشخص شده را انتخاب کنید البته به این نکته توجه داشته باشید  که اسم بخش موقعیت یابی ممکن است در نسخه های مختلف اندروید کمی متفاوت باشد ولی عملکرد کاملا یکسان است.

در بخش Location Method گزینه اول که در تصویر مشخص است را انتخاب کنید.

پس از انجام این مراحل با چند باز زدن دکمه بک به برنامه باز گردید در اینجا برنامه به شما نحوه تنظیم موقعیت را توضیح میدهد شما میتوانید با استفاده از گزینه سرچ به موقعیتی که میخواهید  بروید و با دوبار کلیک کردن آن محل را برای موقعیت جعلی انتخاب کنید پس از انتخاب شما  دکمه  < که در پایین صفحه است را بزنید .

پس از انتخاب محل برای موقعیت جعلی برنامه یک پیغامی کوتاه مبنی بر موفقیت آمیز بودن تنظیم موقعیت جعلی نشان میدهد همانند تصویر زیر

 

تا اینجای کار موقعیت تنظیم شده ومیتوانید از موقعیت جدید استفاده کنید ولی برای اطمینان به یکی از برنامه های مسنجر که قابلیت نشان دادن موقعیت شخص را دارند مانند وایبر وارد شده و گزینه نشان دادن موقعیت را فعال کنید  و پیامی ارسال کنیدخواهید دید موقعیت جعلی شما را نشان میدهد.