امروز:30 فروردین 1403

مونز استریم: تبلیغات برتری HTC One M9 در مقابل Galaxy S6 و iPhone 6

کمپانی اچ تی سی تلاش های زیادی در زمینه تبلیغات کرده است که برای نمونه می توان به پرداخت 12 میلیون دلاری به Robert Downey Jr برای نقش آفرینی در تبلیغاتش اشاره کرد که نتوانست سودی در این زمینه ببرد.

به طور مکرر این کمپانی با ضرر های تبلیغاتی مواجه می شد تا اینکه توانست به یک سری آزمایشات جدید و کاربردی در تبلیغاتش برسد و به تازگی ویدیویی نیز ارائه داده اند که در ادامه این ویدیو را برایتان تهیه کرده ایم. در این ویدیو ، گوشی HTC One M9 به رقابت با گوشی های Galaxy S6 و iPhone 6 می رود ، البته این گوشی ها را پوشیده اند تا مشخص نشوند.در این تست نحوه عملکرد دوربین ها و سرعت اجرای اپلیکشن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

 

خب مسلما در این ویدیو ، HTC One M9 عملکرد بهتری نسبت به رقبای خودش در همه ی این تست ها داشت. و در نظر سنجی که در بین کاربران پرسیده می شد، همه گوشی اچ تی سی را می پسندیدند

این بار اچ تی سی توانست تبلیغاتی کاربر پسند را به نمایش بگذارد و توانست نقاط قوت گوشی جدیدش را به خوبی به نمایش بگذارد و برای فروش گوشی هایش به نحوی بازاریابی کند.

همچنین از دیگر فواید این تبلیغات نسبت به سایر تبلیغات ها ، کم هزینه بودن آن می باشد.

شما را به دیدن این ویدیوی تبلیغاتی دعوت می کنیم:

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.