امروز:7 اردیبهشت 1403

مونز استریم: ویژگی های جدید S PEN گلکسی نوت 5

گلکسی نوت 5 معرفی شد. این فبلن 5.7 اینچی سامسونگ با سخت افزار خود غولی بزرگ در میان رقیبان است. این گوشی با امکانات خود علاوه بر قدرت، شخصی سازی و امکانات جانبی بسیاری را در اختیار کاربر قرار می دهد. یکی از این امکانات را می توان قلم اس پن که قلم استایلوس مخصوص سامسونگ است نام برد. این قلم همیشه در تبلیغات گلکسی نوت حضور داشته است. مخصوصا در سری قبل گلکسی نوت که بسیار بر روی آن و قابلیت های آن مانور داده شد. اینک نیز گلکسی نوت 5 با S Pen سامسونگ راهی بازار شده است. یکی از ویژگی های جدید این قلم استایلوس قابلیت فشاری آن است. قابلیت فشاری به شما این امکان را می دهد به راحتی با فشار دادن قلم استایلوس آن را بیرون بیاورید در صورتی که در گذشته این ویژگی نبود و باید قلم استایلوس را خود بیرون می کشیدیم. در این مطلب ویژگی های جدید S Pen را برای شما آماده کرده ایم . با آریامونز همراه باشید.

S pen را با فشار دادن بیرو بکشید

همانطور که گفته شد برای این که از اس پن استفاده کنید به راحتی می توانید این قلم استایلوس را فشار دهید و آن به راحتی با فنری که برای آن تعبیه شده به بیرون می آید. این یک ویژگی شاید کوچک باشد اما بسیار کاربر پسند است.

71qzr5dp-620x338

با S pen گلکسی نوت 5 بر روی صفحه خاموش نیز بنویسید

شاید یکی از ویژگی های بسیار جالب و تحصین بر انگیز این گوشی همین ویژگی باشد. بله شما در حال صحبت هستید و نیاز به بررسی و یادداشت برداری هستید. به راحتی بر روی گلکسی نوت 5 با صفحه خاموش بنویسد. همچنین شما با این کار در صورتیکه به در جایی به محاسبه نیاز داشته باشید بدون نیاز به کاغذ می توانید بر روی گوشی خود بنویسید. این یک ویژگی عالی برای هر صنفی است.

Writing-with-the-screen-off-620x400

با Aircommand  به فایل ها سریعتر دسترسی داشته باشید

ایر کامند به شما این امکان را می دهد که به فایل ها ی بهتر دسترسی داشته باشید و این ویژگی در نسل های قبل نیز بوده است اما اینک بهبود یافته است.

Air-Command-everywhere-620x378

بر روی پی دی اف بنویسید

شاید اگر از گلکسی نوت 4 استفاده نکرده باشید با این سوال موجه شوید که این چیزی است که در گذشته تبلغ آن را دیده ایم. اما باید بدانید که در گلکسی نوت 4 شما نمی توانستید بر روی پی دی اف بنویسد به این صورت که برای این که یادداشتی بر روی پی دی اف قرار دهید باید ابتدا از صفحه عکس می گرفتید و در نهایت بر روی آن یادداشت می کردید. اینک در گلکسی نوت 5 این قابلیت برای کاربران فراهم شده است.

Write-on-PDF

از کل یک صفحه ی سایت اسکرین شات بگیرید

اگر شما در یک سایت رفته باشید و خواسته باشید که یک تصویر بگیرید حتما می دانید که این تصویر فقط یک قسمت متن را ثبت می کند. سامسونگ برای این مشکل نیز راه حلی ارائه کرده است. با استفاده از این قابلیت که scroll capture نام دارد می توانید از کل صفحه تصویر تهیه کنید.

Scroll-capture

ویدئوی مشخصات جدید اس پن گلکسی نوت 5: