امروز:1 اردیبهشت 1403

تماشا کنید: اولین تیزر تبلیغات گلکسی نوت 5 با توجه زیاد به S pen

گلکسی نوت 5 چندی پیش در مراسمی در نیویورک معرفی شد. این گوشی در کنار برادر خود یعنی گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی شد. گوشی ای که از نظر داخلی بسیار شبیه به گلکسی نوت 5 است اما بعضی از قابلیت های آن را ندارد و طراحی ان به اسم گلکسی اس 6 اج است. به هر حال این دو گوشی قدرت بسیار زیادی در بین پرچمداران دارند. اینک اولین تبلیغ گلکسی نوت 5 منتشر شده است. در این تبلیغ به وضوح تاکید سامسونگ بر S Pen دیده می شود. ما در گذشته در مورد ویژگی های جدید اس پن سامسونگ در گلکسی نوت 5 مطلبی منتشر کردیم. با مونز استریم گروه آریامونز همراه باشید.

از جمله ویژگی های بسیار مهم گلکسی نوت 5 می توان به S pen فشاری آ اشاره کرد. این اس پن به راحتی با فشار دادن به بیرون می آید و شما در ویدئو ی زیر به راحتی این موضوع را خواهید دید. همچنین قابلیت ها ی جدید به اس پن جدید نوت 5 اضافه شده است. از مهمترین آن ها می توان نوشتن بر روی گلکسی نوت 5 به صورت خاموش نام برد. همچنین اضافه شدن قابلیت های جدید به Air command و نوشتن بر روی پی دی اف به صورت مستقیم می توان نام برد.

گلکسی نوت 5 با صفحه 5.7 اینچی و با پردزنده ی اگزینوس 7420 سامسونگ معرفی شد. این گوشی به رم 4 گیگابایت مجهز است. حافظه ی داخلی این گوشی در دو مدل 32 و 64 گیگابایت عرضه می شود و در حال حاضر خبری از حافظه ی 128 گیگابایت نمی باشد.

صفحه نمایش گلکسی نوت 5 همانند سایر محصولات سامسونگ از یک نمایشگر سوپر امولد بهره می برد که رنگ بندی عالی ای را به نمایش می گذارد.