امروز:9 فروردین 1403

تماشا کنید: ویدئویی از سایت اپل که ویژگی های آیفون 6 اس را تایید می کند؛ رز طلایی رنگی جدید و گوشی ای ضخیم تر از گذشته

فردا اپل از آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس پرده برداری خواهد کرد. اینک ویدئوی از وبسایت اپل منتشر شده است که به معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می پردارد و به نظر بسیاری از شایعات در روز قبل از معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس تایید می شوند.

این ویدئو همانطور که گفته شد از سایت اپل گرفته شده است. این که چگونه این گرفته شده است را باید از منتشر کننده ی آن جویا شد. به نظر یکی از کسانی که طراحی جدید سایت به ان و معرفی آیفون 6 اس به او نشان دهده شده است از صفحات نشان داده شده عکس برداری کرده است و در ویدئو ی زیر به نمایش گذاشته است

آیفون 6 اس  و آیفون 6 اس پلاس همانطور که گفته شد در جنس جدید و مقاوم تری عرضه خواهند شد. اپل در این ساعت از آلومینیوم 7000 استفاده کرده است که از الومینیوم موجود در آیفون 6 قوی است. همچنین خبر هایی پیرامون این گوشی منتشر شده بود که ضخامت آن را بیشتر از ضخامت آیفون 6 اس می دانست و به نظر در این ویدئو این موضوع نیز تایید می شود که آیفون 6 اس ضخامت 7.1 میلیمتری خواهد داشت.

موضوع دیگری که پیرامون آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس منتشر شده بود رنگ جدید رز طلایی یا سرخ طلایی بود. همانطور که در ویدئو دیده می شود این رنگ نیز جز رنگ هایی است که اپل برای آیفو 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در نظر گرفته است.

علاوه بر اطلاعات بالا ما باید منتظر یک گوشی با رم 2 گیگا بایت و تکنولوژی فورس تاچ باشیم. همچنین باید منتظر باشیم و بببنیم که آیا دوربین اصلی گوشی آیفون 6 اس یک دوربین 12 مگاپیکسلی است یا خیر.