امروز:6 اردیبهشت 1403

شیائومی قصد دارد برای کاهش هزینه شارژر را حذف کند

لی جون ،مدیرعامل شرکت شیائومی درصدد حذف شارژر از روی گوشی های هوشمند خود است . او در شبکه اجتماعی Weibo از کاربران و علاقه مندان این گوشی پرسیده است اگر اطلاع دهیم شارژر از روی گوشی های هوشمند شیائومی حذف خواهد شد چه واکنشی خواهید داشت ؟ فرض کنید به تازگی گوشی هوشمندی می خرید اما هیچ شارژری در جعبه وجود ندارد !
مدیرعامل این شرکت چینی تصور می کند محیط پیرامون مان به خاطر تعدد این شارژرها آسیب دیده است و به فکر چاره ای است .
با آریامونز همراه باشید !

مدیرعامل شیائومی می گوید لازم نیست کاربران با خریدن یک گوشی جدید شارژر مشابه ای را داشته باشیند . اگر یک دستگاه جدید بخرد مجبور است از شارژرهای قدیمی استفاده کند یا با مبلغ ناچیز 1,70 دلاری شارژری را از شرکت بخرد .
مدیرعامل شیائومی یک نکته را نادیده گرفته ، برخی از چیپست های کوآلکام از فناوری Quick Charge 2.0 استفاده می کنند و برای شارژر شدن سریع به شارژر مخصوص با این ویژگی نیازمند هستند و شارژرهای قدیمی کارایی نخواهد داشت .
پاسخ هایی از سوی کاربران برای آقای لی دریافت شد و این تصور در ذهن کاربران ایجاد شد که مدیرعامل شیائومی می خواهد هزینه ساخت گوشی هایش را پایین بیاورد و توجه به محیط زیست بهانه است . کاربران دوست دارند همچون گذشته شارژرها در جعبه های گوشی های هوشمند باقی بماند و آقای لی چاره ای جز کوتاه آمدن از تصمیم اش ندارد .
کاربران و خریداران گوشی های هوشمند علاقه دارند این شارژرها در جعبه موبایل جدیدی که خریده اند ، باشد . شرکت موتورولا “توربو شارژر” را با اسمارت فون Droid Turboبه کاربران عرضه کرد . شرکت ال جی در عرضه گوشی جدید G4 خود یک باتری قابل تعویض هدیه داد تا از همیت شارژ سریع ( Quick Charge 2.0 ) کم کند و شارژر ویژه سازگار با آن را همراه با محصول جدیدش عرضه نکرد و خریداران این گوشی هوشمند مجبور شدند که برای استفاده از این تکنولوژی هزینه بیشتری کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم