امروز:10 فروردین 1403

دستبند هوشمند شیائومی با قابلیت اندازه گیری ضربان قلب به بازار عرضه می شود

کمپانی چینی شیائومی می خواهد یک ابزارپوشیدنی مجهز به سنسور ضربان قلب سنج وارد بازار کند . این محصول دارای امکانات رایج نیز خواهد بود و با قیمت پایینی هم  چون دیگر محصولات وارد بازار می شود .

شیائومی همیشه تبلت و اسمارت فون های ارزان قیمت وارد بازار می کند و حالا وارد عرصه ابزارهای پوشیدنی شده و در زمان کمی موفق شد 6 میلیون دستبند Mi Band را وارد بازار کند . اکنون می خواهد نسل بعدی این دستبند را که مجهز به قابلیت ضربان قلب سنج می باشد ، به بازار بفرستد .

نام این نسخه از دستبند با بدنه اصلی آلومینیومی Mi Band 1  می باشد و طراحی مشابه ای با نسل قبلی دارد . سنسور این دستبند با پوست دست برخورد دارد و می تواند ضربان قلب را به صورت مداوم اندازه گیری کند .

شیائومی محصولاتش را با قیمت پایین و با سود کم به بازار عرضه می کند و تا به حال سبک تجارت موفقی داشته است . این شرکت در شش ماه اول سال 2015 میلادی 34.7 میلیون  اسمارت فون را به فروش رسانده است . البته هدف شیائومی فروش 100 میلیون اسمارت فون بود ، اما با این حال فروش خوب و چشم گیری داشته اند .

نسل قبلی دستبند هوشمند قیمت 13 دلار داشت و این قابلیت را داشت که خواب کاربر را مانیتور  و حتی قفل اسمارت فون کاربر را باز کند .

نسل جدید دستبند هوشمند علاوه بر امکانات قبلی و  با سنسور ضربان قلب سنج با قیمت بسیار ارزان وارد بازار چین و تایوان خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم