امروز:31 فروردین 1403

تحلیل باتری گوشی هوآوی P8

هوآوی یک شرکت بزرگ چینی است که در زمینه عرضه اسمارت فون ها موفق بوده است و توانسته با ارائه گوشی های هوشمند با قیمت مناسب و امکانات به روز کاربران زیادی را به خود جذب کند . این شرکت تلاش می کند که تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری اسمارت فون هایش را خودش تولید کند و به هیچ شرکت وابسته نباشد .

اسمارت فون جدید P8 به همین صورت است و تمام قطعات از خود شرکت هوآوی است . این گوشی باتری 2680 میلی آمپری دارد و چیپست آن HiSilicon Kirin 930/935 است . با آریامونز همراه باشید .

چیپست این گوشی دارای دو پردازنده  Quad-core 2GHz Cortex-A53 و Quad-core 1.5GHz Cortex-A53 است و Mali-T628 MP4 دیگر قابلیت سخت افزاری این گوشی می باشد . سایت جی اس ام آرنا روی این گوشی هوآوی تست هایی انجام داده است . در این تست مشخص شده است که گوشی P8 می تواند زمان مکالمه 13:50 دقیقه ای را با یک بار شارژ طی کند که نشان می دهد نیم ساعت کمتر از گوشی هوآوی P7 است .

1

وقتی روی گوشی P8 ویدئو و فیلمی را مشاهده می کنیم تا 9 ساعت و 25 دقیقه نیاز به شارژ مجدد نخواهد داشت اما در گوشی P7 این تست به یک ساعت رسیده بود .

2

اگر در گوشی P8 روشنایی صفحه را روی 50 درصد ست کنیم و شروع به جستجو و گشت و گذار در اینترنت کنیم ، گوشی تا 13 ساعت و 32 دقیقه نیاز به شارژ نخواهد داشت .

3

این گوشی هوآوی قادر است 176 ساعت و 28 دقیقه درحالت آماده به کار بماند . نتیجه کلی تست به این صورت می باشد :

gsmarena_0021

 

 

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم