امروز:10 اردیبهشت 1403

مونزاپ: معرفی اپلیکیشن Live screen streaming

اخیرا کمپانی سونی برنامه ای را با نام Live Screen Sharing عرضه کرده است که با استفاده از آن محیط بازی خود را به صورت آنلاین در YouTube و Twitch اشتراک گذاری کنید. با آریا مونز همراه باشید.

شما وقتی که وارد بازی خود می شوید ، می توانید با نرم افزار Live Screen Sharing ؛ ابزار های جدید را مشاهده کنید که با آن اقدام به اشتراک گذاری کنید. البته پنل هر شبکه مختص خود آن می باشد و محیط متفاوتی دارد ولی بسیار محیط کاربری ساده ای دارد. که با یک بار امتحان آن خواهید فهمید که چقدر کار با این اپلیکیشن کاربردی راحت می باشد. گزینه های موجود در این نرم افزار؛ مثل ضبط آنلاین وآفلاین همچنین صدا گذاری همزمان با میکروفون است و از همه مهم تر می توانید تصویر خودتان را هم بصورت کوچک شده همزمان در حال ضبط ارسال کنید. این برنامه فوق العاده جالب است و حتی اگر نیازی به آپلود اطلاعاتتان در یوتیوب نباشید، به صورت آفلاین نیز خیلی کاربرد دارد.

البته با اینکه این نرم افزار را کمپانی سونی برای اندروید تولید کرده است، اما فعلا بر روی همه ی گوشی ها نصب نمی شود. برای مثال در Xperia Z3+ و Xperia Z4 قابل اجرا است و فعلا به صورت اختصاصی قرار گرفته است. با اینکه این برنامه برای این دو گوشی در نظر گرفته شده اما علاقمندان به این گوشی نیز تعدادشان بسیار ناچیز است.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.