امروز:1 اردیبهشت 1403

چینی ها فروش بی سابقه ای را از گوشی آیفون 6S پیش بینی کرده اند

کمپانی پگاترون یکی از شرکت هایی است که در چین در زمینه مونتاژ گوشی های آیفون کار می کند و طرف قرارداد با شرکت اپل است . این شرکت پیش بینی کرده است که در چند ماه آینده فروش زیادی از گوشی آیفون 6S خواهد داشت و برای این منظور تعداد زیادی کارگر جدید استخدام کرده است .
این کمپانی دومین شرکت بزرگ در زمینه اسمبل کردن گوشی های آیفون است و جایگاهی بعد از کمپانی فاکسکان دارد . Tong Zixian مدیرعامل این کمپانی اعلام کرده است این کارگران برای مونتاژ کردن گوشی آیفون 6S استخدام شده اند تا یکی از پرفروش ترین گوشی های آیفون را به موقع تحویل کاربران دهیم . او معتقد است این گوشی آیفون یکی از پرحجم ترین سفارشات خواهد بود .

مینگ تحلیلگر موسسه تحقیقاتی KGI Securities یکی از بهترین پیش گوهای شرکت اپل است و از مدت ها مدعی بود که گوشی های آیفون 6S از ماه آگوست تولید انبوه خواهد داشت و در همین ماه رونمایی می شود .
البته چینی ها معتقد هستند که تولید انبوه و درخواست بی شمار از این گوشی قبل از ماه آگوست آغاز خواهد شد .

آیفون 6S هنوز به بازار وارد نشده است و انتظار داریم با صفحه نمایش های 4.7 و 5.5 اینچی وارد بازار شود . این گوشی به تکنولوژی فورس تاچ ، دوربین اصلی 12 مگاپیکسیلی و رم 2 گیگابایتی و چیپست A9 عرضه خواهد شد .
به نظر شما این گوشی با ورود به بازار یکی از پرتقاضاترین گوشی ها خواهد بود ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم