امروز:31 فروردین 1403

اپل در سه ماهه دوم سال 2015 حدود 53 میلیون گوشی آیفون خواهد فروخت

به همین ترتیب که پیش برود اپل در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، یعنی تا پایان این ماه حدود 53 میلیون از گوشیهای آیفون خود را خواهد فروخت.
بر اساس بررسی های Morgan Stanley این برآورد صورت گرفته است و دلیل آنرا استقبال چینی ها از این گوشیها عنوان کرده اند که به تازگی اتفاق افتاده است. این در حالیست که به دلیل عدم در دسترس بودن اطلاعات دقیق در رابطه با فروش ساعتهای هوشمند اپل احتمال زمزمه فروش پایین تر از حد انتظار آن به گوش می رسد. اما طبق بررسی های Morgan Stanley تقاضا برای ساعت هوشمند اپل خوب است و جای نگرانی نیست.
فروش ساعت اپل در اولین هفته ارایه آن به بازار حدود نیمی از فروش اولیه آیفون بوده است، اما پیش بینی می شود با گذشت زمان فروش این گجت هوشمند پوشیدنی کاهش یابد. به نظر Morgan Stanley، زمان لازم است تا اپل بتواند فروش ساعتهای هوشمند خود را گسترش دهد. در این مدت هم کاربران بیشتر با فرهنگ استفاده از آن آشنا می شوند و هم ارتقاء دهندگان این محصول می توانند توجه افراد بیشتری را برای استفاده ازاین محصول جلب کنند.
انتظار می روذ فروش آیفون های نسل بعدی، یا همان آیفون 6 اس (ها) هم به اندازه فروش آیفون 6 باشد و در عوض آیفون 6 به دلیل افت قیمت 100 دلاری آن با همین استقبال مواجه شده و فروش آن همچنان با قدرت ادامه داشته باشد. البته امیدواریم با تولید دستگاه ناکامی چون آیفون 5سی ، آیفون 6 همانند آیفون 5 از چرخه تولید حذف نشود. Morgan Stanley اعتقاد دارد اگر آیفون 6 اس، بر خلاف رسم اپل یک طراحی جدید داشته باشد،پیش بینی ها تغییر خواهد کرد.

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره