امروز:10 فروردین 1403

تصاویر جعبه ی آیفون 6 اس پلاس فاش شد؛ والپیپری جدید برای آیفون طلایی

آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس به زودی و به احتمال بسیار زیاد در تاریخ 9 سپتامبر(18 شهریور) معرفی خواهد شد. امروز علاوه بر درز اطلاعاتی پیرامون آیفون 6c، جعبه ی آیفون 6 اس پلاس نیز معرفی شد. چیزی که در گذشته سابقه نداشته است. در زمان حضور استیو جابز اطلاعات بسیار کمی از آیفون منتشر می شد اما بعد از وی، اغلب اطلاعات آیفون قبل از معرفی فاش می شود. این فاش سازی به گونه ای پیش رفته است که اینک جعبه ی آیفون 6 اس پلاس نیز به بیرون درز کرده است. با آریامونز همراه باشید.
هماطور که از تصویز زیر مشخص است آیفون جدید جعبه ای با طرح یک گوشی بر روی خود دارد. همچنین همانطور که معلوم است والپیپر گوشی آیفون جدید تغییر کرده است و این آیفون 6 اس پلاس با پس زمینه ی خردلی رنگ معرفی خواهد شد.
در شکل یک جعبه ی آیفون 6 اس پلاس طلایی به صورت کامل باز شده است. بر روی وجه بالایی این جعبه تصویر آیفون 6 اس پلاس می باشد و در دو طرف این جعبه نام آیفون 6 اس پلاس به چشم می خورد. در وجه پایینی این جعبه نیز لوگو اپ گنجانده شده است و به احتمال زیاد وجه بالایی این جعبه سفید می باشد.
14036-9235-150827-iPhone_6s-Box-l

این والپیپر انتخاب شده برای آیفون 6 اس پلاس برای ورژن طلایی این گوشی می باشد و باید صبر کرد و دید که آیا اپل برای ورژن های دیگر نیز از همین والپیپر استفاده می کند یا تغییری در آن ایجاد خواهد کرد و هر آیفون با رنگ خود یک پس زمینه دریافت خواهد کرد. با آریامونز همراه باشید.