امروز:9 فروردین 1403

اپل در حال آماده سازی تالار بیل گراهام برای معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس است

4 روز تا معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس زمان باقی است. چهارشنبه اپل مراسم معرفی محصولات جدید خود  را برگزار می کند. اما همانطور که در گذشته نیز بیان شد اپل برای معرفی آیفون های جدید خود از تالار جدید استفاده می کند. تالار بیل گراهام جایی است که اپل قصد معرفی محصولات جدید خود را دارد. این تالار نسبت به تالار قبلی ای که محصولات اپل در آن معرفی می شدند بسیار بزرگتر است. با آریامونز همراه باشید.

امروز تصاویری از جایگاه جدید معرفی آیفون های 6 اس و آیفون 6 اس پلاس و… منتشر شد. همانطور که در گذشته بیان شد سالن جدید معرفی آیفون 6 اس تالار بیل گراهام خواهد بود. این تالار نسبت به جایگاه قبلی یعنی Yerba Buena ظرفیت چند برابری را دارد. ظرفیت این سالن حدود 7000 نفر است در حالی که سالن Yerba Buena حدود 2400 نفر ظرفیت داشته است.

AppleConInt

تصاویر منتشر شده از بیل گراهام نشان می دهد که اپل در حال نصب پوستر های خود در این مکان است تا آن را برای معرفی محصولات جدید خود آماده کند.

انتظار داریم که در روز معرفی آیفون های جدید ، اپل تی وی ، ایپد پرو  نیز رو نمایی شود. همچنین از ویژگی هایی که تا اینک در مورد دو گوشی جدی آیفون بیان شده می توان به رم 2 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط 4k و همچنین قابلیت فورس تاچ اشاره کرد.

با آریامونز همراه باشید.