امروز:5 اردیبهشت 1403

هدیه مایکروسافت به کسانی که ویندوز 10 را تست کنند

 

چندی پیش کمپانی مایکروسافت از آمدن ویندوز 10 به صورت کاملا رایگان در تمامی دستگاه ها در قالب بروز رسانی خواهد آمد وعده داده بود. اکنون مایکروسافت توضیحاتی در این باره به صورت تکمیلی در مورد نحوه این بروز رسانی و ویژگی های آن داده است.

تاکنون در مورد بروز رسانی های رایگان ویندو 10 حرف و حدیث بسیاری وجود داشت،تا اینکه مایکروسافت آخرین اطلاعات خود را مبنی بر این بروز رسانی منتشر کرد. همه ی شما تقریبا این خبر را شنیده اید که کاربران ویندوز های 7 و 8.1 مشمول دریافت رایگان ویندوز 10 خواهند بود.

اکنون این کمپانی روشی جدید را برای بروز رسانی و دریافت این سرویس اعلام کرده، طبق گزارش مایکروسافت شما بایستی آخرین بیلد پیش نمایش ویندوز 10 را نصب کنید و با استفاده از نرم افزار ویندوز اینسایدر ،یک اکانت مایکروسافت تهیه کرده و در آن لاگین شده باشید تا بتوانید آخرین بروز رسانی ویندوز 10 را به صورت رایگان دریافت کنید.

دیروز گابریل آئول در توئیتر خود خبری مبنی بر روش جدید بروز رسانی ویندوز 10 عرضه خواهد شد را منتشر کرد. او گفت:

“وقتی که شما بیلد پیش نمایش ویندوز 10 را تهیه کرده اید و اکانت خود را در مایکروسافت اینسایدر ساخته باشید و به آن متصل باشید، این نسخه ی نهایی از ویندوز 10 برای شما فعال شده می ماند.”

به زودی این نسخه برای تست کننده گان آن عرضه می شود. پس اگر سیستم های شما دارای ویندوز های XP یا ویستا می باشند و اگر علاقمندید این نسخه را بروی آنها داشته باشید ، بایستی بیلد یا پیش نمایش ویندوز 10 را تهیه کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.