امروز:9 فروردین 1403

تصویر جدید موتو 360 2 منتشر شد؛ دو سایز و با رنگ های مشکلی و نقره

نسل دوم موتو 360 به زودی در نمایشگاه IFA 2015 معرفی خواهد شد. از این ساعت تا به حال تصاویر و مشخصاتی منتشر شده است. امروز تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند موتورولا منتشر شده است. در گذشته نیز اطلاعاتی از دو نوع ساعت هوشمند موتو 360 2 منتشر شده بود و همچنین تصاویر منتشر شده نیز تصاویر با کیفیت کم بودند. همچنین در تصاویر قبلی بندی پلاستیکی در زیر ساعت مشخص بود اما در این تصاویر این بند وجود ندارد. با آریامونز همراه باشید.

ساعت موتو 360 بر اساس گزارش ها ، در دو مدل عرضه خواهد شد. نسخه ی S که ضخامت 38 میلیتر را خواهد داشت و با باتری 270 میلی آمپر ساعت معرفی خواهد شد و نسخه ی 4 میلیمتری که به باتری 375 میلی آمپری مجهز خواهد بود. همچنین در تصاویر منتشر شده ی امروز این دو مدل به نمایش در آمده اند.

همانطور که از تصویر مشخصا است این دو ساعت در دو رنگ مشکلی و نقره عرضه خواهند شد. ورژن نقره به بند چرم قهوه ای مجهز خواهد بود و ورژن مشکلی آن به بند فلزی مشکی مجهز خواهد بود. در مورد این که این رنگ برای هر دو مدل ساعت است هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما به نظر هر دو مدل موتو 360 2 دارای انتخاب رنگ خواهد بود.

علاوه بر این ساعت در کنفرانس IFa 2015 گوشی ساعت جدید سامسونگ به نام Gear S2 معرفی خواهد شد و همچنین ما منتظر ساعت های هوآوی و زن واچ 2 هستیم. باید صبر کرد و دید که در IFA 2015 چه ابزار های پوشیدنی ای معرفی خواهند شد.