امروز:31 فروردین 1403

اسمارت فون هواوی Honor7 در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد

از عرضه اسمارت فون جدید هواوی با نام Honor7 مطالبی را شنیدیم و عکس هایی از این گوشی نیز منتشر شد . گزارشی از چین مدعی است که این اسمارت فون در دو مدل با دو طراحی و دو مشخصات مختلف به بازار عرضه می شود . با آریامونز همراه باشید …

 

نسخه پایین رده این اسمارت فون گوشه های گرد و فریم فلزی با رم 3 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد و مدل بالا رده آن با بدنه تمام فلزی  و رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت عرضه می شود .

پردازنده هر دو نسخه این اسمارت فون هواوی Kirin (به‌احتمال زیاد Kirin 940) می باشد که هشت هسته ای  است . این پردازنده هشت هسته ای با چهار هسته Cortex A-53، دو هسته Cortex A-72 و دو هسته Cortex A-57 عرضه می شود .

صفحه نمایش این اسمارت فون 5.2 اینچ با رزولوشن 1080 پیکسلی می باشد . دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی و OIS است و به یک باتری 3280 میلی آمپری مجهز می شود .

این گوشی از تکنولوژی حسگر  اثر انگشت برای شناسایی کاربر استفاده می کند و قیمت آن حدود 322 دلار ( 1999 یوان چین ) می باشد . البته هنوز مشخصات و قیمت رسمی این گوشی از سوی شرکت هواوی تایید نشده است .

 

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم