امروز:12 اردیبهشت 1403

تماس صوتی به واتس اپ اضافه شد

واتس اپ برترین پیام رسان موبایلی است که بیشترین تعداد کاربر را در ماه را دارا می باشد و هر ماه بر تعداد کاربران آن اضافه می شود. به هر حال کاربران Reddit اسکرین شات هایی را برای این سایت فرستاده اند که نشان دهنده افزوده شدن بخش تماس صوتی واتس اپ است. با آریامونز همراه باشید.

واتس اپ چندی پیش نسخه ی تحت وب واتس اپ را معرفی کرد. اما همانطور که پیش بینی می شد امکان تماس صوتی نیز به این برنامه اضافه شده است. اما این اضافه شدن به صورتی نیس که همه ی کاربران آن را دریافت کنند و باید کاربران برای دریافت آن از کاربری که این امکان برای آن فعال است تماس دریافت کند. شاید این کار برای کاهش فشار بر روی سرور های واتس اپ است.

Screenshots-showing-the-new-WhatsApp-UI-with-voice-call-feature 1

هنوز این نسخه از واتس اپ در گوگل پلی و اپ استور اپل قرار نگرفته است و به محض قرار گیری شما می توانید آن را دانلود کنید اما باید توجه داشته باشید که باید از فردی که این ویژگی را دارد تماس دریافت کنید تا این تماس صوتی واتس اپ شما فعال شود. به هر حال روش هایی وجود دارد که با آن می توانید این امکان را با دسترسی روت به دست آورید اما تاپایدار است و هر دفعه باید این کار را انجام دهید. پیشنهاد آریامونز این است که کمی بیشتر صبر کنید تا به صورت همگانی این ویژگی معرفی شود و شما برای برقراری تماس صوتی و یا تصویری از برنامه ای مانند وایبر استفاده کنید.

Screenshots-showing-the-new-WhatsApp-UI-with-voice-call-feature 2