امروز:31 فروردین 1403

نمایشگر گوشی هوشمند جدید شیائومی حاشیه نخواهد داشت

شیائومی، شرکت نوپایی که همه را متعجب کرده و بسیاری از معادلات دنیای تجارت را به هم ریخته است. پس از حرف ها و حدیث های بسیاری که در مورد این شرکت به گوشمان رسید. وقت آن رسیده است که این کمپانی را جدی بگیریم و این اتفاق هم افتاده است. حال بازار شایعات پیرامون این شرکت و محصولاتش در حال شکل گرفتن هستند. در آخرین مورد تصویری از گوشی هوشمند جدید این شرکت فاش شده است که کناره های نمیاشگر آن هیچ حاشیه ای ندارد.

 

پیش از این ال جی جی3 به دلیل کم شدن حاشیه های کنار تصویرش بسیار مورد تحسین قرار گرفته شد و حالا به نظر می رشد شیائومی در ادامه اقدامات بی نظیر خودش به تولید گوشی هوشمندی بدون حاشیه تصویر بپردازد.

 

وبسایت چینی ای که این تصاویر را منشر کرده است گفته به خاطر نبود برند Mi در گوشه سمت چپ بالای این گوشی، احتمالا این دستگاه Mi5 پرچم دار بعدی این کمپانی است که بعد از Mi 4 ،Mi Note و Mi Note Pro معرف خواهد شد.

از تصاویر منتشر شده می توان فهمید که شباهت زیادی بین این محصول و نسل قبل آن یعنی Mi4 وجود دارد و از یک بدنه فلزی باریک با دکمه های پایین مشابه نسل قبلی خود بهره می برد.

Xiaomi-smartphone-with-edge-to-edge-screen 1

 

Xiaomi-smartphone-with-edge-to-edge-screen

 

انتظار می رود Mi 5 از پردازنده اسنپ دراگون استفاده کند و به 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و نمایشگری با روزولوشن 1400P

مجهز باشد. امیدواریم به زودی شاهد حضور گوشی های این برند در سطح جهانی باشیم.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.