امروز:8 اردیبهشت 1403

مونز اپ : معرفی بازی هیجانی Hercules

هرکول از قهرمانان افسانه های یونان باستان پدر او خدای خدایان زئوس است اما از مادری میرا زاییده شده و شهرت هرکول به خاطر انجام 12 کار سختی است که از عهده هیچ انسانی بر نمی آمده، کارهایی مثل کشتن هیولای هفت سری که نفسش زهرآگین بوده، کشتن شیر درنده ای که از ماه به زمین افتاده بوده و پوستی غیرقابل نفوذ داشته، رام کردن سگ سه سر نگهبان جهنم و آوردن آن به روی زمین و … حالا هرکول به کمک کمپانی Glu به گوشی اندرویدی شما آمده است . بازی هرکول Hercules از روی فیلم هرکول با هنرنمایی Dwayne “The Rock” Johnson ساخته شده است . ابن بازی جذاب با حجم کم حتی کمتر از 100 مگابایت که به راحتی قابل دانلود است .

screenshot_4_q90

از ویژگی های بارز این بازی گرافیک سه بعدی و بسار زیبا با رعایت تمام جزئیات محیطی و افکت های صوتی فوق العاده می باشد که در حین بازی و مبارزه خود را واقعا در قالب هرکول تصور می کنید . یکی از نقاط قوت این بازی آن است که به کار بردن یک شیوه مبارزه برای تمام حریفان جواب نمیدهد، به عبارتی شما باید در رویارویی با هر حریفی، نقاط ضعف و قوت او را تشخیص داده و متناسب با آن سبک مبارزه خود را تغییر دهید و همچنین حالتی به نام “عرصه نبرد” دارد که در آن میتوانید با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین مبارزه کنید. در این بازی همانند بازی های مبارزه ای دیگر با دریافت امتیازات نیز میتوانید سلاح ها و زره های بهتری را برای هرکول خریداری نمایید و با سبک مبارزات شخصی خود ضربه های کاری را به دشمن وارد کنید .

5_hercules_the_official_game

3_hercules_the_official_game

مراقب باشید که از توان خود بیش از اندازه در حمله ها استفاده نکنید، چون دفاع در برابر حملات دشمن نیز به مقداری توان نیاز دارد که اگر نداشته باشید هر چقدر هم که دکمه دفاع را لمس کنید فایده ای نخواهد داشت و فقط در این وضعیت میتوانید جاخالی دهید. مطمئنا بازی هرکول Hercules طرفداران خاص را پیدا می کند و اگر شما هم برای مبارزه آماده هستید این بازی جذاب را از لینک زیر دریافت کنید .

برای دریافت نسخه اندروید بازی اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری

Web Developer and Design