امروز:8 اردیبهشت 1403

جدیدترین مشخصات فاش شده از گلکسی J7

اگر به خاطر داشته باشید، چندی اخباری مبنی بر ثبت علائم تجاری گلکسی J3، J5 ،J7 در مرکز ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا (USPTO) در فضای وب پیچید. همانطور که می‌دانید گلکسی J1 تنها گوشی از خانواده J است که به صورت رسمی معرفی شده و حالا به نظر می‌رسد گلکسی J7 قصد دارد به صورت رسمی به این خانواده بپیوندد.

 

امروز مشخصات User Agent گوشی‌ای با شماره مدل SM-J700F در وب‌سایت سامسونگ قرار گرفت که البته مشخصات همین دستگاه در هند نیز به ثبت رسیده و اینطور که مشخص است گلکسی J7 برای آزمایش‌هایی به هند فرستاده شده است.

 

sm-j700f-zauba

 

از مشخصات فاش شده می‌توان به نمایشگری با رزولوشن 720p، پردازنده‌ای با هسته‌های Cortex-A53 و فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز اشاره کرد.

 

sm-j700f-uaprof

 

در میان پردازنده‌های رایج در بازار اسنپ‌دراگون 410 که برای گوشی‌های میان‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد، حداکثر تا فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز را ساپورت می‌کند، بنابراین یا با نسخه‌ای دیگر از اسنپ‌دارگون در این گوشی همراه رو به رو هستیم یا سامسونگ کلا از یک SoC دیگر استفاده کرده است. همچنین قیمت ثبت شده برای J7 در هند نزدیک به ۲۵۵ دلار است. قیمتی که با گلکسی E5 در هند برابری می‌کند.

به احتمال زیاد به زمان عرضه رسمی J7 نیز نزدیک هستیم. گلکسی J7 ممکن است همچون J1 تنها برای فروش در بازار‌های در حال توسعه در نظر گرفته شده باشد.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.