امروز:7 اردیبهشت 1403

بنچمارک گرافیکی الجی جی 4 و سونی اکسپریا Z4 منتشر شد

دو گوشی جدید سونی و الجی و پرچمداران این دو شرکت معرفی نشده اند و حالا نوبت این دو شرکت است که نشان دهند چه دستاوردی برای دنیا دیجیتال داشته اند. انچه در حال ما منتظر آن هستیم الجی جی 4 می باشد و سونی قرار است تابستان از گوشی خود پرده بردارد. الجی جی 4 دعوتنامه های روز 28 آوریل (8 اردیبهشت) خود را آماده کرده است. امروز نتایج بنچمارک الجی جی 4 و اکسپریا Z4 منتشر شد. با آریامونز همراه باشید.

در حالی که در انتظار این دو گوشی هستیم نتایج بنمارک منسب به آنها منتشر شده است. بنچمارک Gpu (پردازنده ی گرافیکی) این دو گوشی منتشر شده است. تست انجام شده  توسط GFXBench انجام شده است.

benchmark-xperia z4 lg g4

در تست GPU انجام گرفته، اکسپریا Z4 پردازندهی گرافیکی ادرنو 430 را در خود جای داده بوده است و 1115 فریم با سرعت 18 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است.

در مقابل رقیب اکسپریا Z4 یعنی الجی جی 4 از یک پردازنده یAdreno 418 استفاده کرده است و 348 فریم را با سرعت 5.6 فریم بر ثانیه را ثبت کرده است. این نتیجه از گلکسی نوت 4 بیشتر و از گلکسی اس 6 پایین تر است.

انچه که از الجی جی 5 به گوش می رسد استفاده ی الجی از یک پردازنده ی Snapdragon hexa-core 808 می باشد. همچنین اکسپریا Z4 در اطلاعات گذشته از یک پردازنده ی اسنپدراگون 810 استفاده کرده بود. باید منتظر باشیم و ببینیم که این دو گوشی با چه مشخصاتی عرضه خواهند شد.