امروز:13 اردیبهشت 1403

تصویر منتسب به جعبه ال جی G4 منتشر شد

دوازده ساعت مانده به معرفی رسمی G4 تقریبا تقریبا همه چیز در مورد این گوشی هوشمند لو رفته و تنها تصویر جعبه آن مانده بود که تصاویر آن هم منتشر شد.

با سیل تصاویر و اطلاعاتی که از G4 لو رفته است تقریبا ال جی امروز در کنفرانس خو در نیویورک چیز جدیدی برای گفتن ندارد. چرا که تقریبا مطمئیم این گوشی دارای صفحه‌ نمایش 5.5 اینچی از نوع Quantom IPS و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، تراشه‌ی 6 هسته‌ای اسنپدراگون 808 به‌همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 418، حافظه‌ی رم سه گیگابایتی و یک باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد.

 

G4Box

 

 

 

همچنین در مورد دوربین جی 4 می‌دانیم این گوشی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‌کند.

برخی گمانه‌ها حکایت از این دارد که ال جی در کنار جی 4 از جی 4 نوت نیز رونمایی خواهد کرد. بنابر شایعات مطرح شده این گوشی‌هوشمند از وجود تراشه‌ی 64 بیتی و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 به‌همراه قلم بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.