امروز:12 اردیبهشت 1403

موتورولا با طعنه بدنه ی چرمی الجی جی 4 را ادامه دهنده ی کار خود دانست

الجی دیشب از گوشی جدید خود الجی جی 4 پرده برداشت. الجی جی 4 با صفحه نمایش 5.5 اینچی و با صفحه نمایش IPS معرفی شد. این گوشی علاوه بر تمام امکانات داخلی از جمله پردازنده ی اسنپدراگون 808 و رم 3 گیگابایت دارای طراجی بدنه ی جدیدی است. این گوشی به مقدار کمی خمیده است و همچنین دو مدل با بدنه ی چرمی و پلاستیکی این گوشی را معرفی کرد. اما به نظر می رسد که این بدنه ی چرمی به نظر موتورولا یک کپی برداری بوده است. با آریامونز همراه باشید.

شاید دلیل این که چرا موتورولا این مورد را کپی برداری از خود دانسته است را ندانید. اما باید بدانید که موتورلا اولین کمپانی ای بود که سرویسی را برای گوشی خود راه اندازی کرد که خریدار می توانست تمام موارد گوشی خود را شخصی سازی کند از قاب پشت تا نوشته ی بر روی آن. از جمله جنس هایی را که  می توانست کاربر برای گوشی خود انتخاب کند چند نمونه چوب و چند نمونه چرم بود. این سرویس موتورولا با نام  Moto Maker شناخته می شود.

با این توضیح مختصر به سراغ توییت موتورولا در مورد الجی جی 4 بعد از رونمایی آن برویم. بعد از رونمایی از الجی جی 4 موتورولا توییتی را منتشر کرد که بر اساس آن به صورت طعنه آمیز الجی جی 4 را پیرو محصولات و امکانات خود می داند.

پس از معرفی الجی جی 4 موتورولا توییت زیر را منتشر کرد:

Moto Maker

در متن این توییت می توانید ببینید که موتورولا قدمت خدمات خود و چرم خود را به رخ الجی می کشد. در این توییت لینک تصویر اصلی این پست قرار گرفته است که یک موتو 360 در کنار یک گوشی 2014 موتورولا را می بینید که در لباسی چرمی دیده می شود.

با تمام این موارد نظر شما در مورد الجی جی 4 چیست؟ شما می توانید اطلاعات بیشتر از گوشی الجی جی 4 را از این مطلب بخوانید.