امروز:6 اردیبهشت 1403

گوشی جدید ال جی با بدنه فلزی وارد بازار خواهد شد

شایعاتی برای رونمایی از گوشی جدید ال جی به گوش می رسد .احتمالا شرکت قدرتمند ال جی در نیمه دوم سال 2015 از گوشی جدید خود با نام G4 Pro رونمایی خواهد کرد .
منابع زیادی این خبر را منتشر کرده اند و نشریه ET News اعلام کرده است که گوشی جدید ال جی با بدنه ی فلزی وارد بازار خواهد شد . ال جی قصد دارد تغییراتی را در گوشی جدیدش ایجاد کند تا این گوشی از سایر محصولاتش متمایز باشد .
مدیران ال جی معتقدند بدنه فلزی باید آزمایش شود تا اگر مورد استقبال کاربران قرار گرفت و بازخورد خوبی داشت روی یک محصول جدید عملیاتی شود و وارد بازار شود . هر چند ال جی در زمینه مدیریت هزینه به مشکلاتی بر خورده است و این بدنه فلزی هزینه زیادی دارد و ال جی مجبور است سود خود را کاهش دهد تا بتواند رقابت خود را در میان رقبایش حفظ کند .

پیش بینی ها خبر از نمایشگر بزرگ G4 Pro می دهد ، نمایشگری که از G4 نیز بزرگ تر است و قلم Stylus دارد .

ال جی برای رقابت با شرکت بزرگ سامسونگ این محصول را وارد بازار خواهد کرد تا رقابتی جدی با گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy Note 5 داشته باشد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم