امروز:31 فروردین 1403

گوشی جدید ایسوس با نام ZenFone 2 در تایوان عرضه می شود

کمپانی بزرگ ایسوس که بیشتر در زمینه تولید لپ تاپ به شهرت رسیده است در بازار رقابتی اسمارت فون ها نیز وارد شده است . این شرکت می خواهد به زودی نسخه جدید Asus ZenFone 2 را با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی وارد بازار کند .
حافظه داخلی این نسخه نسبت به سری قبلی دو برابر شده است . با آریامونز همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت فون داشته باشید ….

اعلام شده است که این گوشی از 18 ام ژوئن در بازار تایوان رونمایی شود و قیمت آن تقریبا 387 دلار آمریکا خواهد بود . این گوشی در نسخه قبلی بیش از 100,000 فروش در تایوان داشته است و با دوبرابر شدن حافظه داخلی و قیمت مناسب آن انتظار می رود که تقاضا برای این گوشی بیشتر شود .

اسمارت فون ایسوس با نام ZenFone 2 صفحه نمایش 5.5 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1920*1080دارد . پردازنده آن 64 بیتی Z3580 SoC و از مدل Intel Atom که از چهار هسته با فرکانس 2.3 گیگاهرتز تشکیل ‌شده است، می‌باشد .
پردازنده گرافیکی آن PowerVR G6430 می باشد . دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن که به منظور تهیه عکس های سلفی با بهترین کیفیت می باشد 5 مگاپیکسلی است .
گوشی ZenFone 2 دو سیم کارته است و به طور پیش فرض مجهز به نسخه Lollipop است . همچنین در این گوشی یک باتری 3000mAh قرار گرفته است .
این گوشی به زودی در تایوان عرضه می شود اما هنوز خبری از عرضه آن در بازار موبایل سایر کشورها نمی باشد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم