امروز:4 اردیبهشت 1403

سایت زودفود اپلیکیشن سفارش غذا از رستوران ها با امکان پرداخت آنلاین را عرضه کرد

اولین سایت سفارش اینترنتی غذا در ایران (زود فود) اولین اپلیکیشن سفارش غذا از رستوران ها با امکان پرداخت آنلاین، برای ایرانی ها ارائه کرد.این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل نصب و پیاده سازی می باشد.با آریامونز همراه باشید…

در اپلیکیشن زودفود اطلاعات بیش از 1000 رستوران در تهران، کرج، تبریز، اصفهان و اهوازو… ذخیره شده است و شما به راحتی می توانید از طریق گوشی همراه خود به منو این رستوران ها دسترسی داشته باشید و به صورت انلاین پرداخت انجام دهید و غذا سفارش دهید حتی می توانید پس از دریافت غذا هزینه را به صورت نقدی پرداخت نمایید.

جهت دریافت و نصب این برنامه کافی است همین حالا به سایت زودفود مراجعه کنید تا همانطور که گفته شد برای گوشی‌های اندروید و iOS بتوانید این نرم‌افزار کاربردی و خوشمزه را به راحتی نصب و استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه زودفود

30% تخفیف به صورت اعتبار هدیه از کل مبلغ فاکتور در اولین سفارش از طریق اپلیکیشن با کد app1703 فقط تا آخر تیر ماه 94 هدیه ما به شما است.

کافی‌است به هنگام سفارش پس از وارد کردن اطلاعات در قسمت کد تخفیف کد فوق را وارد کنید تا تخفیف سفارش به حساب کاربری شما واریز شود.

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی