امروز:28 فروردین 1403

Honor 7 هوآوی با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسد

همانطور که قبلا شنیده بودیم هوآوی قرار بود گوشی جدیدش را با نام Honor 7 در 18 خرداد وارد بازار کند که تاریخ رونمایی از این محصول به تعویق افتاد و اعلام کرد ،تا تاریخ 9 تیر ماه از این محصول رونمایی میکند. اکنون نیز خبرهای جدیدی در رابطه با نحوه ی ارائه این محصول منتشر شده و حاکی از آن است که قرار شد این کمپانی گوشی جدیدش Honor 7 را با قیمت 599 دلار ،روانه بازار کند و همچنین شایعاتی در مورد اندازه نمایشگر این دستگاه نیز مبنی بر اینکه این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی با کیفیت تصویر 1080p می باشد.

 

همچنین شایعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی به اختصار پخش شده و مدعی هستند که گوشی Honor 7 با پردازنده Kirin935 و با دو نسخه 16 و 64 گیگابایتی که به ترتیب دارای رم 3 و 4 گیگابایتی نیز می باشند؛روانه بازار میشود. دوربین این دستگاه نیز به احتمال زیاد 13 مگاپیکسلی با فلش LED می باشد.

از دیگر قابلیت های این گوشی نیز به دو سیمکارته بودن و باتری بسیار قوی ۳۲۸۰ میلی آمپری می توان اشاره نمود

علاوه بر این گوشی هوشمند Honor 7 هواوی دارای اسلات دو سیم کارته با باتری غول پیکر ۳۲۸۰ mAh خواهد بود. جزئیات تکمیلی از این گوشی نیز تا چند روز آینده منتشر خواهد شد.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.