امروز:31 فروردین 1403

سایت GFXBench پردازنده اسنپ دراگون 810 گوشی لومیا 940 مایکروسافت را تایید کرد

به سایت بنچ مارک  GFXBench مراجعه کردیم و دیدیم گوشی Lumia 940 XL از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده می کند . این گوشی با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه می شود و قطعا با استفاده از این پردازنده و سیستم عامل ویندوز 10 تحولی در اسمارت فون ها خواهد داشت .

با آریامونز همراه باشید ..

سایت فوق از چیپ SOC اطلاعی منتشر نکرده  است اما این اسمارت فون به احتمال زیاد از پردازنده گرافیکی  Aderno 430 بهره می برد .  Aderno 430 همان پردازنده گرافیکی ای است که در اسنپ دراگون 810 استفاده می شود .

این سایت مشخصات گوشی اعم از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440*2560  QHD را تایید کرده است .

xl

اسمارت فون Lumia 940 XL از رم 1.5 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی داخلی 14 گیگابایتی استفاده می کند .البته به گوش می رسید سری بعدی لومیا از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگا بایتی استفاده می کند .

دوربین اصلی  این اسمارت فون 20 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است . این گوشی به سنسور اسکنر iris مجهز می باشد . این اولین گوشی ای است که قرار است با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه شود و انتظار داریم صفحه نمایش عریض تری داشته باشد .

اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه این اسمارت فون وجود ندارد اما به احتمال زیاد از اواسط سپتامبر به بعد عرضه خواهد شد .

 

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم