امروز:9 فروردین 1403

سونی ادعا کرد اکسپریا زد3 پلاس می تواند تا دو روز شارژ نگه دارد

اغلب اسمارت فون ها عمر باتری یک روزه دارند یعنی تا یک روز می توانند شارژ را نگه دارند . شرکت سونی همیشه در زمینه باتری موفق بوده است و عمر بالای باتری هایش به خاطر نرم افزارهای بهینه شده در اسمارت فون هایش می باشد . در گوشی اکسپرا زد 3 از یک باتری 3100 میلی آمپری استفاده شده است و حالا شرکت سونی تصمیم دارد در گوشی اکسپریا زد3 پلاس از باتری 2930 میلی آمپری استفاده کند . با آریامونز همراه باشید …

1

سونی به کاربران و خریداران سونی اکسپریا زد3 پلاس قول داده است که این گوشی عمر باتری 2 روزه داشته باشد . شرکت سونی با این دوام باتری از سایر رقبا جلو می زند . برای این که باتری زد 3پلاس را بررسی کنیم ابتدا سری به سایر رقبا می زنیم . باتری گوشی جی 4 ال جی توسط سایت  GSMArena تست شد و نتیجه به صورت زیر است :

2

گوشی جی 4 باتری 3000 میلی آمپری دارد و عمر باتری آن 54 ساعت است . اگر 1 ساعت در روز با گوشی حرف بزنید ،  1 ساعت وب گردی کنید و 1 ساعت فیلم تماشا کنید ، عمر باتری 54 ساعت می باشد .

گوشی وان ام 9 با ضخامت 9.6 میلی متر و نمایشگر FHD ، باتری 2840 میلی آمپری دارد . این باتری چه بازدهی دارد ؟

 

 

3

اسمارت فون گلکسی اس 6 که باتری 2550 میلی آمپری دارد :

4

حالا بعد از رقبا ، گوشی سونی اکسپریا زد 3 پلاس را بررسی می کنیم :

5

این گوشی در رده دوم از نظر دوام باتری قرار دارد و می تواند تا 200 ساعت باتری را نگه دارد . طبق بررسی وب سایت جی اس ام آرنا اگر 1 ساعت وب گردی داشته باشید ، 1 ساعت با گوشی حرف بزنید و 1 ساعت فیلم تماشا کنید ، عمر باتری  65 ساعت خواهد بود .

ببینیم گوشی سونی اکسپریا زد3 چه دوام باتری داشته است ؟

7

همان طور که می بینید در تست مشخص شده است که زد 3 پلاس طول عمر  کمتری نسبت به زد3 دارد . اما باید در بررسی های آینده ببینیم این گوشی چه کارکردی دارد ؟ نظر شما چیست ؟ چطور سونی ادعا می کند این گوشی می تواند تا دو روز شارژ را نگه دارد ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم