امروز:30 فروردین 1403

شیائومی 34.7 میلیون گوشی هوشمند را در نیمه اول 2015 فروخته است

مدیر عامل کمپانی شیائومی، لی جون، به تازگی در اکانت فیس بوک خود، اعلام کرد که این شرکت توانسته است 34.7 میلیون از گوشی های هوشمندش را بفروش برساند.که در مقایسه با سال پیش حدودا 33 درصد افزایش داشته است در صورتی که بازار فروش گوشی ها در بازار چین وضع خوبی ندارد. همچنین این کمپانی برای فروش حداکثر 100 میلیون از گوشی هایش در امسال برنامه ریزی کرده است. اگر بتواند این مقدار گوشی بفروش برساند، باز هم رکورد دار فروش گوشی خواهد شد.

 

همچنین با وجود اینکه قرار است پرچمدار این شرکت با نام Mi 5 به بازار عرضه شود ، به افزایش فروش این کمپانی کمک شایانی می کند. این گوشی احتمالا دارای نمایشگر 5.3 اینچی و به همراه رم 4 گیگابایتی و همچنین دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 6 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند 3030 میلی آمپری وارد بازار می شود.

به تازگی تحلیل گر IHS اعلام کرد این کمپانی در سه ماه اول امسال توانسته است 19.72 میلیون گوشی را به فروش برساند.

با این حساب تا پایان سال 2015 شیائومی ،نگرانی هایی را برای دیگر کمپانی های معروف ایجاد خواهد کرد و با فروش فوق العاده خود ،می تواند در صدر رقابت ها قرار گیرد. به نظر می رسد که این کمپانی به نتایج مطلوبی خواهد رسید.

 

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.