امروز:5 اردیبهشت 1403

گلکسی نوت 5 با رم 3 گیگابایتی و درگاه microSDXC عرضه خواهد شد

شایعات زیادی درباره سری جدید نوت سامسونگ با نام گلکسی نوت5 مطرح شده است و احتمال داده شده که نوت 5 همانند گلکسی اس 6 به درگاه میکرو اس دی مجهز نباشد . این قابلیت برای کاربران چندان مهم نیست اما قابلیت هم بدی نمی باشد .

اما حالا در پروفایل user-agent دستگاهی با نام SM-N920P که گلکسی نوت 5 در اپراتور اسپرینت است بیان شده که گلکسی نوت 5 با درگاه microSDXC عرضه می شود . با آریامونز همراه باشید …

sm-n920p

 

با خواندن این فایل متوجه می شویم که گلکسی نوت 5 با صفحه نمایش QHD با رزولوشن 2560*1440 پیکسل عرضه می شود . پیش از این اعلام شده بود که نوت 5 چهار گیگابایت رم دارد اما این فایل رم 3 گیگابایتی را تایید می کند که حافظه داخلی آن با درگاه microSDXC تا 128 گیگابایت قابل افزایش است . احتمالا این فبلت در دو نسخه 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی عرضه می شود .

دوربین سلفی سری جدید نوت ، 5 مگاپیکسلی است و از مودم جدید کوالکام 9×35 با کد MDM9635M و ظرفیت Cat. 6 LTE استفاده می کند اما از پردازنده اگزینوس 7422 صحبتی نشده است .

طبق رسانه کره گلکسی نوت 5 در تاریخ 13 آگوست ( 22 مردادماه ) معرفی می شود اما در این فایل تاریخ 21 مردادماه اعلام شده است . در هر صورت سری جدید نوت به زودی معرفی می شود و باید تا آن زمان منتظر اعلام مشخصات واقعی آن باشیم .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم