امروز:9 فروردین 1403

اسمارت فون اکسپریا زد 5 برای جیمز باند ساخته شده و به زودی عرضه می شود

شرکت سونی فکر می کرد با اسمارت فون اکسپریا زد3 می تواند در طی یک سال با رقبایش هم گام باشد . اما حالا شرکت های خوش نام پرچمدارانی با پردازنده 64 بیتی دارند که پیشرفت بالایی نسبت به قبل می باشد . به همین دلیل سونی نیز تصمیم گرفت نسخه بهبود یافته پرچمدار فعلی اش را معرفی کند . با عرضه اکسپریا زد 4 توسط سونی انتقادات زیادی به آن شد و سونی نام آن را به اکسپریا زد3 پلاس تغییر داد و به دنبال تولید پرچمدار اصلی اش در سال 2015 رفت .

حالا سونی می خواهد پرچمدار اصلی اش را در نیمه دوم 2015 معرفی کند . این پرچمدار سونی با نام اکسپریا زد 5 با تبلیغاتی چون “ساخته شده برای جیمز باند” به زودی به بازار عرضه می شود . با آریامونز همراه باشید …

2 1

شرکت سونی همواره اسمارت فون هایش را با سری فیلم های جیمز معرفی می کند . گوشی C902 این شرکت تا اکسپریا T که عنوان موبایل جیمز باند را داشت با فیلم های جیمز باند تبلیغ شده است .

3 4

شرکت سونی می خواهد اکسپریا زد 5 که پرچمدار 2015 این شرکت است را با کمپین تبلیغاتی مشهور معرفی کند . در تیزری که از سوی سونی لو رفته حرفی شطرنجی است که سونی ادعا می کند این اسمارت فون برای جیمز باند ساخته شده است . اسمارت فون اکسپریا C5 , E5 در حد شرکت سونی نیست اما باز هم یک گوشی پرچمدار است ، قسمت شطرنجی هم همان Z است و حالا سونی می خواهد تا قبل از به پایان رسیدن 2015 پرچمدار بعدی اش را عرضه کند .

5

در این بنر مشخص نیست که اکسپریا زد 5 چه زمانی و چه جایی عرضه می شود و فقط می دانیم که این گوشی به زودی و با نام اکسپریا زد5 عرضه می شود . احتمالا سونی تغییری در طراحی ظاهر و رابط کاربری آن خواهد داد و مانند سری وان این شرکت یا گلکسی اس 6 یا ایفون 6 یا جی 2 با طراحی متفاوت به بازار عرضه می شود . نظر شما دراین مورد چیست ؟ بعد از انتقاداتی که به اکسپریا زد 4 مطرح شد چه انتظاری از پرچمدار بعدی این شرکت دارید ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم