امروز:10 فروردین 1403

تصویری از قاب پشتی نکسوس 5 ال جی منتشر شد

در این هفته پرچمداران وان پلاس و موتورولا با نام های وان پلاس 2 و موتو ایکس استایل موتورولا با نمایشگرهای 5.5 اینچی به بازار عرضه شدند و حالا منتظر اسمارت فون جدید ال جی هستیم . اسمارت فون خوش دستی که قرار است با نام نکسوس 5 در سال جاری میلادی توسط ال جی عرضه شود . با آریامونز همراه باشید …

تصویری از قاب پشتی این نکسوس تولید شده ال جی توسط @Onleaks منتشر شده است . البته این تصویر واقعی نیست و ترسیمی است از آنچه که ال جی می تواند طراحی و تولید کند .

در قسمت پشتی این اسمارت فون سه حفره وجود دارد . البته هنوز وجود این سه حفره توسط ال جی تایید نشده است . این حفره ها برای لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت می باشد و دیگری نیز می تواند سنسوری مانند فوکوس لیزری باشد . قاب نکسوس 5 ال جی با گوشه های گرد شباهت زیادی به اسمارت فون های سونی دارد .

انتشار اولین تصویر منتسب به قاب پشتی Nexus 5 مدل 2015 _ فارنت003973

در قسمت های کناری نکسوس 5 ، دکمه پاور در بالای دکمه تنظیم صدا قرار گرفته و همچنین در این ناحیه حفره ای برای اتصال هدفون 3.5 میلی متری تعبیه شده است . در قسمت پایینی گوشی حفره هایی برای اتصال پورت USB و میکروفون قرار دارد .

باید منتظر بمانیم و ببینیم شرکت ال جی چه مشخصاتی را در نکسوس 5 که محصول جدید گوگل است ارائه می کند . البته با توجه به اینکه Onleaks همیشه اخبار موثق را منتشر می کند باید این تصویر و مشخصات بیان شده را تا حدی قبول کنیم .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم