امروز:29 فروردین 1403

نسخه جدید گوشی اسپورت بلک بری با نام Passport Silver Edition عرضه خواهد شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از شرکت بلک بری فاش شده است که نشان می دهد اسمارت فون جدیدی از این شرکت با نام BlackBerry Passport Silver Edition معرفی و عرضه خواهد شد . این اسمارت فون قبل از این با نام Oslo , Dallas شناخته می شد و حالا با نام جدید BlackBerry Passport Silver Edition به بازار عرضه می شود .

با آریامونز همراه باشید …

این اسمارت فون شباهت های زیادی به گوشی پاسپورت بلک بری دارد و به همین دلیل با این نام جدید معرفی شده است . اسمارت فون جدید بلک بری دارای نمایشگر 4.5 اینچی ، پردازنده چهارهسته ای اسنپ دراگون 801 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز می باشد . نمایشگر این گوشی مربعی است و به کاربر امکان می دهد که به صورت عریض تر تصاویر را مشاهده کند .

نسخه جدید سری پاسپورت بلک بری دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی می باشد و به یک باتری 3450 میلی امپری مجهز شده است که می تواند تا یک روز به طور کامل شارژ را نگه دارد . سری قبلی بلک بری گوشه های تیزی داشت و زیاد مورد پسند کاربران نبود و حالا این گوشی جدید به این نیاز  کاربران پاسخ داده و سری جدید را با گوشه های منحنی شکل عرضه کرده است تا راحت تر در دست نگه داشته شود .

این اسمارت فون جدید در کشور مالزی ، سنگاپور و اندونزی به ثبت رسیده است و به زودی عرضه خواهد شد . بلک بری در فروش اسمارت فون ها شانس زیادی نداشته و به احتمال زیاد از بازار رقابتی گوشی های هوشمند خارج می شود اما شاید اسمارت فون جدیدش کمکی به بازار بلک بری کند .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم