امروز:11 اردیبهشت 1403

فبلت 6 اینچی اکسپریا C5 اولترا شرکت سونی معرفی شد

اسمارت فون سونی اکسپریا C5 اولترا یکی از گوشی های جدید شرکت سونی است که با پشتیبانی از دو سیم کارت به تازگی معرفی شده است . این گوشی لبه های کوچکی دارد که تا به حال در هیچ یک از گوشی های سونی دیده نشده است . با آریامونز همراه باشید …

اکسپریا C5 اولترا رکورد نسبت نمایشگر به گوشی را از اکسپریا ZL گرفته است . در گوشی C5 اولترا نسبت نمایشگر به گوشی 75.93 درصد است. قبل از این اکسپریا ZL با نسبت نمایشگر به گوشی 74.93 درصد عرضه شده و بهترین گوشی سونی بود .

این گوشی دارای صفحه نمایشی 6 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل است . دوربین  اصلی آن 13 مگاپیکسلی ، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است . هم چنین در این گوشی از پردازنده MT6752 مدیاتک با فرکانس 1.7 گیگاهرتز استفاده شده است . این فبلت قدرتمند 6 اینچی به یک باتری 2930 میلی آمپری مجهز شده است.

222

در قسمت جلویی گوشی از یک دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده شده که مختص تصاویر سلفی با کیفیت است . در کنار دوربین جلویی از فلاش دوربین استفاده شده تا تصاویر سلفی در نور  کم نیز بابهترین کیفیت ثبت شود . ابعاد این گوشی 164.2 در 79.6 در 8.2 میلی متر است و وزن 187 گرمی دارد . اسمارت فون C5 اولترا قاب فلزی دارد و در رنگ های سیاه ، سفید و سبز نعنایی به بازار عرضه می شود .

2222

این فبلت 6 اینچی خیلی راحت در دست جای می شود و کاربرانی که دست چپ باشند هم می توانند به راحتی در دستشان بگیرند . در تستی که توسط شرکت سونی انجام شده است ،باتری فبلت می تواند تا دو روز شارژ را نگه دارد و تا 7 ساعت و 47 دقیقه فیلم بدون تمام شدن شارژ برای کاربران پخش می شود . این گوشی از قابلیت اولترا استامینا استفاده می کند و سونی ادعا می کند که می تواند بیش تر از این مدت نیز برای کاربران شارژ را نگه دارد . . این گوشی از شبکه 4G نیز پشتیانی می کند .

555555

این گوشی در اوایل شهریور ماه در بازارهای جهانی عرضه می شود . نظر شما درباره اکسپریا C5 اولترا چیست ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم