امروز:10 فروردین 1403

پرچمداران جدید مایکروسافت با نام لومیا Talkman , Cityman شهریورماه معرفی می شوند

شایعات زیادی درباره پرچمداران جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز 10 به گوش می رسد . EVleaks@ اعلام کرد ردموندی ها اسمارت فون های لومیا Talkman , Cityman  را در مراسم ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد کرد . با آریامونز همراه باشید …

اخبار منتشرشده درباره پرچمداران مایکروسافت بیان می کند دو گوشی Cityman و Talkman ردموندی ها در نوامبر سال 2015 به بازار عرضه می شود . اما  EVleaks@ می گوید این دو اسمارت فون مایکروسافت زودتر از موعد مقرر معرفی و عرضه خواهد شد . ایوان بلس اطلاعاتی را در حساب کاربری EVLeaks منتشر کرده و می گوید پرچمداران مایکروسافت با نام  Cityman و Talkman در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد .

انتظار نداریم مایکروسافت دو گوشی لومیا خود را در نمایشگاه IFA 2015 برلین معرفی کند و به احتمال زیاد در اواخر ماه سپتامبر برای معرفی دو پرچمدار مایکروسافت مراسم مستقل برگزار می شود .

لومیا Talkman دارای چیپست اسنپ دراگون 810 ، رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی می باشد که می توان از طریق کارت حافظه فضای ذخیره سازی را تا 128 گیگابایت افزایش داد . علاوه بر آن این گوشی به باتری 3300 میلی آمپری مجهز شده است و دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2K می باشد . دوربین اصلی این گوشی 20 مگاپیکسلی و Pure View با یک فلش ال ای دی می باشد که در قاب پشتی گوشی قرار دارد .

قاب پشتی گوشی با جنس پلی کربنات قابل بازکردن و جدا شدن از بدنه می باشد . لومیا Cityman با همین قابلیت ها عرضه خواهد شد با این تفاوت که صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد .

هر دو اسمارت فون جدید مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل استفاده می کنند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم