امروز:10 فروردین 1403

پردازنده A9 آیفون 6 اس به فناوری SiP مجهز شده است

پردازنده ی A9 شرکت اپل تغییرات زیادی داشته است و الگوهای جدیدی نیز از این پردازنده کشف شده است . آیفون جدید اپل طراحی مشابه سری های قبل دارد و از نظر ظاهر با تغییری روبه رو نیستیم اما قدرت پردازشی پرچمدار جدید اپل پیشرفت زیادی خواهد داشت .

طراحی تراشه های پردازنده حکایت از این دارد که شرکت اپل از فناوری SiP و معماری PCB در این پردازنده استفاده کرده است . این فناوری اپل برای نخستین بار در اپل واچ استفاده شد که باعث بهتر شدن عملکرد و فشرده سازی مدارهای پردازنده می شود .

این پردازنده یک مشکل جدی دارند و مشکل اینجاست که اگر در پردازنده با فناوری SiP مشکل ایجاد شود کل تراشه از کار می افتد . طرح های فاش شده نشان می دهد کاور محافظ پردازنده مرکزی پره های خنک کننده با قطر یک میلی متر دارد و حتی 15 درصد نسبت به پردازنده قبلی A8 فضای کمتری را می گیرد .

در این مدارک مشخص شد آیفون جدید اپل با نام آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در نسخه های 16و 64 و 128 گیگابایتی عرضه می شود و احتمالا افزایش حافظه در نسخه پایه در سال آینده اجرا خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم