امروز:1 اردیبهشت 1403

گلکسی نوت 5 اکتیو با باتری قدرتمند 4100 میلی آمپر در آبان ماه عرضه خواهد شد

کاربران و علاقه مندان سری گلکسی نوت سامسونگ توقع نداشتند گلکسی نوت 5 با باتری 3000 میلی آمپری عرضه شود حالا شایعاتی مطرح شده است که سری جدید نوت 5 با نام گلکسی نوت 5 اکتیو در آبان ماه عرضه خواهد شد . با آریامونز همراه باشید ….

برخلاف تصور کارشناسان گلکسی نوت 5 با باتری 3000 میلی آمپری معرفی شد و حالا قرار است گلکسی نوت 5 اکتیو با باتری قدرتمندی با شارژدهی بیشتر در ماه آبان عرضه شود . این فبلت جدید از نظر صفحه نمایش و میزان مصرف تراشه بهبودهایی را خواهد داشت .

شایعات جدید درباره گلکسی نوت 5 اکتیو حقیقت دارد که بیان می کند مدل جدید گلکسی نوت 5 توسط اپراتور AT&T با باتری قدرتمندتر 4100 میلی آمپر به بازار عرضه خواهد شد . این فبلت جدید سامسونگ با گواهینامه ضد آب IP68  در تاریخ 17 آبان ماه عرضه خواهد شد که احتمالا در زمان تعطیلات سامسونگ می باشد .

ما به این شایعات اعتماد داریم زیرا دقیقا همین اتفاق درباره گلکسی اس 6 نیز افتاد و گلکسی اس 6 اکتیو با باتری بزرگتر و قدرتمندتر بعد از گلکسی اس 6 به بازار عرضه شود .این گوشی رکوردهای خوبی را در تست های باتری کسب کرد و حالا این اتفاق درباره گلکسی نوت 5 نیز تکرار می شود و گلکسی نوت 5 اکتیو با شارژدهی بهتر عرضه خواهد شد .

سامسونگ در گلکسی اس 6 اکتیو به جای طراحی شیشه ای بیشتر روی مقاومت در برابر تست پرتاب ، بدنه ضد آب و مقاومت بیشتر تمرکز کرده است . باتری گلکسی اس 6 اکتیو در همان بدنه باریک جای گرفت و حالا امیدوار هستیم این اتفاق درباره گلکسی نوت 5 اکتیو نیز به همین صورت تکرار شود .

نظر شما درباره گلکسی نوت 5 اکتیو چیست ؟ آیا باتری گلکسی نوت 5 جوابگو نخواهد بود ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم