امروز:30 فروردین 1403

One A9 پرچمدار جدید اچ تی سی با پردازنده 10 هسته ای مدیاتک عرضه می شود

پیش از این اعلام شده بود که شرکت تایوانی اچ تی سی قصد دارد تا پایان 2015 از پرجمدار جدید خود با  نام Aero که دارای پردازنده 10 هسته ای Helio X20 مدیاتک می باشد رونمایی کند . اکنون اعلام شده که نام این گوشی پرچمدار One A9 می باشد . با آریامونز همراه باشید …

برخی شایعات اعلام کرده اند که پرچمدار جدید اچ تی سی که دارای پردازنده 10 هسته ای مدیاتک می باشد One A9 است که این خبر امروز توسط evleaks@ منتشر شده است که بیان می کند گوشی Aero یا A9 همان One A9 می باشد . از آن جایی که سری One اچ تی سی دربین کاربران شناخته شده می باشد می توان انتخاب نام وان ای 9 را از سوی شرکت اچ تی سی منطقی و درست قلمداد کرد .

Will-the-HTC-Aero--One-A9-be-announced-this-year

پرچمدار جدید اچ تی سی با نام One A9 علاوه بر پردازنده 10 هسته ای مدیاتک دارای صفحه نمایش با رزولوشن QHD و رم 4 گیگابایتی می باشد . دوربین این گوشی تصاویر را به صورت RAW ذخیره می کند و با قیمت 500 تا 600 دلار به بازار عرضه خواهد شد .

هنوز مشخص نیست پرچمدار اچ تی سی چه زمانی به بازار عرضه شود اما احتمالا اپراتور AT&T این گوشی را به بازار آمریکا عرضه می کند . شرکت مدیاتک اعلام کرده گوشی هایی که از پردازنده Helio X20 این شرکت استفاده می کنند حداقل تا اول سال 2016 میلادی به بازار عرضه نمی شوند البته احتمالا پرچمدار جدید اچ تی سی تا پایان سال 2015 معرفی می شود و از اوایل 2016 عرضه می شود .

اوایل هفته تصویری از گوشی One A9 اچ تی سی در کنار آیفون 6 اپل منتشر شد و هنوز مشخص نیست که آیا واقعا پرچمدار جدید اچ تی سی شباهت زیادی با پرچمدار اپل دارد یا خیر ؟

 

اشتراک گذاری

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم