امروز:9 فروردین 1403

وان پلاس برای فروش وان پلاس 2 از روش دعوتنامه ای خود استفاده می کند

وان پلاس اولین گوشی خود را با نام وان پلاس وان معرفی کرد. این شرکت چینی با معرفی این گوشی اولین شروع بسیار خوبی داشت. اما تمام این موارد باعث نمی شود که مشکلات این گوشی ار نبینیم. هر چه هم که وان پلاس خوب کار کرده باشد اما باز هم به علت تجربه کم مشکلاتی را تجربه کرده است. یکی از مشکلات خرید دعوتنامه ای وان پلاس وان بود. اما به نظر می رسد وان پلاس روش سابق خود را با بهبود هایی ادامه خواهد داد. با آریامونز همراه باشید.

شرکت وان پلاس برای خرید وان پلاس 2 نیز یک سیسیتم دعوتنامه را راه اندازی خواهد کرد. اما با بهبود نسبت به وان پلاس 1! کمپانی وان پلاس برای نسل جدید گوشی های خود روش جدید را در پیش گرفته است که بر اساس آن شما می توانید قبل از خرید و با دعوتنامه گوشی خود را سفارش دهید و پس از اماده شدن محصول هزینه را پرداخت کنید. کمپانی وان پلاس در بیانیه ای این روش را توضیح داده است.

وان پلاس در این بیانیه از این که این شرکت به این روش در سال اول حضور در بازار اعتماد نداشته است سخن می گوید. در ادامه از نارضایتی ها سخن گفته شده است:

با وجود اینکه کاربران زیادی ما‌ را درک می‌کنند و از ما پشتیبانی می‌کنند، برخی بازخورد های نه‌چندان مثبت هم دریافت می‌کردیم. برخی از مردم فکر می‌کنند که به دست آوردن دعوت‌نامه کار بسیار دشواریست که وقت زیادی هم می‌برد، ولی در‌کل این‌ها همه یک حرکت برای بازاریابی بهتر بود. حال امسال با وان پلاس 2 به این بازخورد‌ها توجه زیادی کرده ایم و می‌خواهیم چند تغیر مهم در تجربه خرید ایجاد کنیم.

نظر شما در مورد روش دعوتنامه ای چیست؟